آینه لامپی کوچک بزرگ گرد

یکی از جدیدترین و به روز ترین آینه های موجود در بازار همین آینه‌های لامپی هستند، که در شکل های، مربع، مستطیل و گرد تولید می شوند، و به آینه های گریم، هالیوودی و آینه های LED هم شناخته می‌شوند. این محصول به دلیل دید بهتری که ایجاد میکند، برای آرایش و گریم گزینه‌ی کاملا مناسبی می باشد. دور تا دور آینه گریم لامپ های LED یا کم مصرف نصب شده است که، می توان گفت دلیل اصلی طراحی این نوع از آینه ها بهتر دیده شدن و وضوح در آرایش و گریم می باشد، و باعث زیبایی چند برابر خود آینه نیز می شود، به عبارتی کارایی آینه لامپی گرد، دکوراتیو است، و سبب زیبایی محیط هم می شود. پس اگر شما هم به دنبال یک آینه ی شیک و مدرن، و در عین حال بسیار کاربردی می گردید، می‌توانید از آینه های لامپی استفاده نمایید.

آینه لامپی کوچک بزرگ گرد

آینه لامپی کوچک

آینه های لامپی یا همان اینه گریم و  آینه پازلی مشهد که به نام اینه هالیوودی نیز معروف است یکی از مدل های بسیار پر کاربرد آینه در سالن ها و مزون ها و بوتیک ها و حتی در منازل است. آینه گریم که به آینه چراغ دار نیز معروف است در کنار داشتن آینه قدی ، چراغ هایی نیز برای نشان دادن بهتر چهره و مشکلات در داخل آن دارد. این نوع آینه ها کاربرد های زیادی در سالن های آرایشی، گریم تئاتر و سینما دارند و مدل های کوچک و قابل حمل آن ها در منازل نیز استفاده می شوند. شاید دیده باشید در بسیاری از فیلم ها و یا پشت صحنه آنها برای گریم هنرپیشه ها، آنها را در مقابل آینه هایی می نشناند که دور تا دور آن، چراغ های بزرگی قرار گرفته که در هنگام کار، روشن می شوند. این آینه ها در اصطلاح، آینه گریم نام دارند. البته بهتر می دانید که موضوع گریم تنها مختص به ساخت فیلم و نمایش نبوده و در اغلب آرایشگاه ها و مزون ها و بوتیک ها و محیط های این چنین و یا در منازل نیز شاهد استفاده از فنون گریم برای سبک های مختلف آرایشی هستیم. از این رو چندان جای تعجب نخواهد بود اگر آینه گریم را در منازل و سالن های آرایشی مشاهده کردید.

موارد کاربرد آینه کوچک لامپی

• در قسمت‌های مختلف خانه مثل اتاق‌خواب بسیار مناسب هستند و زیبایی خاصی به فضای خانه می‌بخشند. نوری که توسط چراغ های آینه جورچین تأمین می‌شود، بسیار زیبا و ملایم است و می‌توانند، برای روشنایی اتاق کافی باشند. همچنین برای آرایش، این آینه‌های لامپی بهترین و مناسب ترین گزینه هستند.
• آینه چراغ دار، به عنوان آینه جاکفشی هم قابل استفاده اند. و زیبایی فوق العاده ای برای فضای ورودی خانه ایجاد می‌کنند.

آینه بزرگ لامپی

آینه بزرگ لامپی معروف ترین جمله ای که پس از دعوت شدن به یک مهمانی در خانه ای که حتی فقط یک دختر وجود دارد شنیده می‌شود این است ” حالا من چی بپوشم؟ ده‌ها لباس را از کمد در می آورید و روی تخت می اندازید تا ببینید بالاخره کدام قرار است نظر شما را جلب کند.، بعد از کلی فکر کردن یکی را انتخاب میکنید و آن را میپوشید. حالا تازه باید تکه تکه در آینه های کوچک زیبایی خود را جستجو کنید ، دنبال بهترین نقطه برای نور باشید. کل زمان شما را خواهد گرفت! در حالی که اگر یک آینه بزرگ لامپی در خانه شما وجود داشته باشد، تمام نیازهای شما را برآورده می کند. کافی است چراغ های آن را روشن کنید و جلوی آن بروید با یک نگاه می توانید سر تا پای خود را بسنجید. آرایشتان چطور است؟ این لباس ها مناسب هستند یا نیستند؟ در نهایت هم هنگام رفتن یک ثانیه بیشتر وقت خودتان گرفته نمی شود تا همه چیز را چک کنید و از مرتب بودنتان مطمئن شوید. از انواع آینه گریم بزرگ ، میتوان به آینه گریم گرد در سایز های بزرگ اشاره کرد.

موارد کاربرد آینه بزرگ لامپی

• آرایشگاه و سالن های زیبایی، از مکان‌هایی هستن که آینه‌های لامپی می‌توانند برایشان گزینه‌ی ، بسیار مناسب و پرکاربردی باشد. و با نور لامپ ها قابلیت دید بیشتری برای انجام کارهای آرایشی ایجاد می‌کنند. مشتری هم دید بهتری از خودش دارد. همچنین زیبایی ظاهری که این آینه‌ها، برای سالن ها و آرایشگاه‌ها ایجاد می‌کنند بسیار قابل توجه است.
• برای استفاده در فروشگاه‌های مختلف مانند طلافروشی، گالری ساعت و… هم با توجه به فضا در اشکال و ابعاد مختلف ساخته می‌شوند، و باعث می‌شود، تا زیبایی خیره‌کننده‌ی در آن محیط ایجاد شود، و جلوه بیشتری هم به اجناس میبخشد.
در مزون ها و سالن های مختلف که افراد پس از پرو لباس می‌خواهند خودشون رو در آینه ببینند بسیار انتخاب ایده آلی می‌باشد. چرا که با وجود روشنایی کافی، دید کاملی رو فراهم می‌کند. همچنین فضای مزون هم بسیار زیباتر جلوه می‌دهد

آینه لامپی گرد

آینه های لامپی در شکل های متنوع تولید می‌شوند. مثلا مربع ، مستطیل ، گرد که هرکدام زیبایی خاص خودشون رو دارند. اما امکان ساخت شکل‌های خاص‌تر که پیچیدگی بیشتری دارن هم فراهمه. البته ساخت آینه با اشکال خاص به دقت و ظرافت بیشتری نیاز داره و برای ساخت این مدل‌ها از تجهیزات پیشرفته‌تری استفاده می‌شود و امکان سفارش هر آنچه مدنظرتون باشد ، وجود دارد.

انواع آینه گریم گرد موجود در بازار های خرید و فروش:

• آینه گریم گرد دیواری

• آینه گریم گرد رومیزی

• آینه گریم گرد جیبی

• آینه گریم گرد قدی

• آینه گریم گرد آویزی

آینه گریم گرد دیواری: این نوع آینه گریم گرد به دیوار متصل می‌شود و همین دلیل مکان زیادی را اشغال نمی کند یعنی بهترین گزینه برای مکان های کوچک که در عین اشغال نکردن مکان زیاد محیط را به دلیل انعکاس نور از آینه و وجود نور از لامپ ها دلبازتر و وسیع تر نشان می دهد. شما می توانید آینه گریم گرد دیواری را در هر سایز و رنگ ای که بخواهید با بهترین کیفیت از طریق این سایت با ارزان ترین قیمت، سفارش دهید. آینه ها معمولا برای قسمت هایی استفاده می شود که دیگر قصد جابه جایی آن را ندارید . برای مثال در سالن های زیبایی ، سالن عروس و اتاق های گریم همیشه باید یک آینه گریم بزرگ وجود داشته باشد . که این آینه ها همیشه در یک قسمت ثابت هستند .

آینه آرایش هالیوودی رومیزی: این نوع آینه در سایزهای مختلفی تهیه می شود و اصولاً روی میز توالت یا همان میز آرایش قرار می‌گیرد اما می‌تواند روی هر میز ساده قرار بگیرد. اگر این آینه را در سایز کوچک تهیه کنید می توانید آن را در کیف خود قرار داده و با خود به مسافرت یا مهمانی ببرید می‌شود گفت از بهترین گزینه هاست. آینه های گریم رومیزی در اشکال گرد و بیضی مربع و مستطیل یا هر شکل دیگری که شما بخواهید تولید می شود. مزیت مهم این آینه ها امکان جا به جایی آن هاست . همین امر باعث می شود تا در کاربرد های بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد .

آینه گریم گرد جیبی: برای شما پیش آمده که وقتی در خیابان راه میروید با دیدن یک آینه بایستید و خود را در آن ببینید و مرتب کنید؟ پس چرا با وجود اینکه نیاز به داشتن یک آینه همراه خود را احساس می‌کنید برای خود یک آینه گریم گرد جیبی تهیه نمی‌کنید؟ در نوع جیبی این آینه ها، از لامپ های بزرگ در آن استفاده نشده و اینکه آیا از لامپ های ریز اطراف آن یا از یک ال ای دی سراسری دور آن استفاده می‌شود. می توان گفت آینه گریم جیبی گرد از ضروری ترین لوازمات سفر مخصوصاً برای یک خانم می باشد. چرا که شما در محیط قطار هواپیما ماشین یا هر جایی که بخواهید می توانید از آن استفاده کنید و نور مورد نیاز خود را تامین کنید. این نوع آینه ها برای هر خانمی یک وسیله لازم محسوب می شود . همان آینه های گریم بزرگ هستند فقط در ابعاد کوچکتر و امکان استفاده در مکان ها و شرایط مختلف .

آینه گریم گرد قدی: آینه های گریم گرد قدی در بعضی مکان ها یک وسیله ضروری و بسیاز مهم حساب می شوند . برای مثال در تالار ها ، بوتیک ها ، اتاق های پرو ، مزون ها و … بسیار کاربرد دارند .

آینه گریم گرد آویز: امروزه آینه آویز گرد، یکی از آینه های پرفروش و پر مخاطب در بازار می باشد .آینه آویزی را شما می توانید نسبت به سلیقه خود در هر نقطه از محیط مورد نظر خود آویز کنید .برای مثال شما می توانید با استفاده از کنف ،زنجیر و…آینه خود را آویز کنید .آینه آویزی با قاب های مختلفی از جمله مسی ،برنزی ،چوبی و…تولید می شود. .همچنین امکان این که آینه شما با اشکال های هندسی دیگری آویز شود ، نیز وجود دارد .

سایر دسته بندی آینه‌های لامپی

علاوه بر دسته بندی های مطح شده در بخش های قبل ، آینه های لامپی بر اساس، نحوه انجام کارکرد نیز به 3 دسته تقسیم میشود. این آینه‌ها به روش های مختلف چون لمسی ، حسگر حرکتی و ریموت کنترل عمل میکنند.

آینه لامپی لمسی:
نوع دیگری از آینه های چراغ دار وجود دارد. که به تازگی وارد بازار شده است و معروف به آینه لمسی هستند. که با لمس کردن قسمت مشخص شده روی آینه روشن شده و سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی مخفی خاموش می شود . عملکرد لمس این آینه ها دقیقا مانند عملکرد لمس گوشی های هوشمند می باشد. که با حرارت دست صورت می گیرد. در این آینه ها خاموش و روشن کردن آیینه ، تغییر رنگ چراغ و شدت نور همگی با حسگر لمسی تعبیه شده بر روی آینه انجام میشود

آینه لامپی ریموتی:
نوع دیگری از آینه های چراغ دار که به آینه های ریموت دار معروف هستند . روشن و خاموش شدن آن توسط ریموت انجام میشود. به طوری که حتی رنگ چراغ ها و افکت های مختلف نمایش نور را توسط ریموت میتوان تغییر داد . به طور مثال با فشردن دکمه ی مخصوصی که روی ریموت وجود دارد میتوان رنگ های مختلف چراغ را به صورت اسلایدشو به نمایش گذاشت.

آینه های حسگری:
این نوع آینه ها که با تکنولوژی جدید طراحی شده‌اند . این آینه ها با حرکت دست در قسمت مشخص ، روشن و خاموش میشوند. و با حرکت مجدد در آن قسمت خاموش میشود. بر روی این نوع از آیه سنسور های تشخیص حرکت نصب میکنند. سنسور های حرکتی از طریق تکنولوژی هایی مانند حسگر های اپتیکی ، ماکروویو (امواجی با طول موج کوتاهتر از موج رادیویی) و صوت میتوانند حرکات مختلف را تشخیص دهند. مزیت این آینه ها در این است که بدون برخورد دست به آینه میتوان حالات مورد نظر را فعال کرد

آینه های فریم لس:
در این نوع آینه هیچگونه ، فریمی اطراف آینه نصب نمی‌شود و چراغ‌ها روی خود آینه نصب می‌شوند. آینه های چراغ دار بدون قاب ظاهری مدرن دارند. در ساخت این آینه‌ها از لامپ های نواری و معمولی استفاده میشود. هر دول مدل ظاهر زیبایی دارند و کاربردی هستند. با این حال مدلی که چراغ حبابی دارد برای آرایش مناسب‌تر است.

آینه های رنگی:
آینه رنگی هم نوع دیگری از زیباترین انواع آینه‌های لامپی است. که طراحی متفاوتی در نورپردازی این نوع آینه ها صورت گرفته است . با توجه به تاثیر رنگ ها بهتر است که از آینه های رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در ساختمان جهت تولید آینه های چراغ دار استفاده کرد . با توجه به وضوح کمتر ، آینه های رنگی بیشتر برای دکوراسیون و تزیین محیط مناسب هستند

خرید و فروش آینه لامپی

خرید و فروش آینه لامپی

آینه های لامپی در همه ی سایز ها از جمله : قدی ،رومیزی ،آویزی ،مربعی ،مستطیلی و… تولید می شود. و هیچ محدودیتی برای شما در قسمت ابعاد به وجود نمی آورد .شما حتی می تواند ضلع و با ابعاد آینه خود را شخصاً طراحی کنید .و یک آینه شیک و با سلیقه و خلاقیت خود سفارش و خریداری کنید .تنها باید طرح مدل نظر خود را برای ما بفرستید .

موارد های زیر می تواند به شما در تشخیص سایت های کلاهبردار کمک کند.

• نداشتن اساس نامه

• روزنامه رسمی

• کد های اقتصادی

• برگه ارزش افزوده

• اظهارنامه مالیاتی .

قیمت آینه لامپی

عوامل موثر بر قیمت آینه های لامپی:

• ابعاد آینه : یکی از عوامل مهم در تایین قیمت آینه مورد نظرمان ابعاد آینه و میزان استفاده شدن از این آینه است . که معمولا با زیاد تر شدن ابعاد آینه قیمت نهایی آینه ما هم بیشتر می شود . برای همین است که معمولا آینه های قدی قیمت بالایی تری نسبت به آینه های کوچک تر دارند . ولی تنها این ابعاد آینه گریم نیست که بر قیمت آن تاثیر می گذارد.

• جنس آینه : رابطه جنس آینه با قیمت آینه رابطه مستقیم دارد . یعنی هر چه قیمت آینه بیشتر باشد قطعا به خاطر جنس و کیفیت خوب آینه است . جنس آینه بیشترین تاثیر را بر قیمت آینه دارد و حتی می شود دید که یک آینه با کیفیت ولی کوچک قیمت بالاتری از یک آینه بزرگ ولی بی کیفیت دارد .

• طرح آینه : مسلما هر چه طرح روی آینه با ظرافت بیشتری طرح و تراشیده شده باشد . و زیبایی بیشتری به آینه ما بدهد قیمت آینه نیز بیشتر می شود .

• نصب آینه : هر چه مراحل انتقال و نصب آینه بیشتر زمان ببرد و سخت تر باشد بیشتر در قیمت پایانی آینه تاثیر می گذارد .