انجیر سفید تازه سوسک های خانه را فراری داد

انجیر سفید تازه با پوست مخملی و طعم شیرینی که دارد یک میوه ستاره ای در پایان تابستان است. چه بخواهیم در زمان میان وعده آن را گاز بگیریم یا آن را با مواد دیگر ترکیب کنیم تا دستور العمل های شگفت انگیزی درست کنیم، انجیر همیشه ذائقه ما را خوشحال می کند.

از نظر تغذیه، مزایایی دارد که شرم آور است که خود را از آن محروم کنید، با شروع کربوهیدرات و مواد مغذی ضروری آن.انجیر با داشتن 70 کیلو کالری در 100 گرم یکی از میوه های پر انرژی است.

در میان مواد مغذی موجود در آن، مهم است که غنای زیاد آن در کربوهیدرات ها، منابع انرژی سریع جذب شده، برجسته شود. انجیر همچنین سرشار از فیبر رژیمی است که به انتقال روده کمک می کند و به مبارزه با یبوست کمک می کند.

از نقطه نظر ریز مغذی ها، انجیر یک کنسانتره واقعی از ویتامین ها و مواد معدنی است. اما بالاتر از همه، قدرت آنتی اکسیدانی قوی دارد. آنتی اکسیدان های غذایی برای سلامتی ما بسیار مهم هستند.

در واقع، آنها از سیستم ایمنی حمایت می کنند و به مبارزه با اکسیداسیون مسئول پیری زودرس سلول های ما کمک می کنند.انجیر به دلیل غنی بودن از فیبر غذایی، عبور روده را تقویت می کند و به مبارزه با یبوست، چه گذرا و چه مزمن، کمک می کند.

بنابراین، باعث بهبود سلامت گوارشی می شود و همچنین دارای قدرت سیری قوی است. این امر، از جمله موارد دیگر، کنترل بهتر وزن بدن را در دراز مدت امکان پذیر می کند.

آنتوسیانین‌ها، رنگدانه‌هایی که به انجیر رنگ ارغوانی می‌دهند، قدرت آنتی‌اکسیدانی قوی دارند و از دیواره رگ‌های خونی در برابر سایش و پدیده تصلب شرایین محافظت می‌کنند. علاوه بر این، فیبرهای موجود در انجیر اثر تنظیمی بر سطح قند خون و همچنین سطح کلسترول خون دارند.