بررسی ویتامین های موجود در پرتقال در مقایسه با آب پرتقال

آیا خوردن آب پرتقال در مقایسه با خوردن میوه بهتر است؟

نوشیدن آب میوه هرگز سالم تر از خوردن میوه نیست. صرف نظر از اینکه چقدر تازه است و حتی اگر تازه از یک پرتقال آب گرفته باشید.

طبق تحقیقات علمی، مصرف منظم آب میوه منجر به افزایش شدیدتر و سریع‌تر سطح قند خون می‌شود و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را افزایش می‌دهد.

یک لیوان آب پرتقال والنسیا شمال حاوی کالری و کربوهیدرات بیشتری نسبت به یک پرتقال است.

برای درک بهتر، یک فنجان آب حاوی دو برابر کالری یک پرتقال خونی اناری است و در مقایسه با میوه نسبت کمتری از فیبر را درون آن بسته بندی می کند.

این بدان معنی است که آب میوه سریعتر از حد معمول از سیستم شما خارج می شود و شما متوجه می شوید که شما سیر نشده اید و در نهایت بیشتر آبمیوه می نوشید و کالری بیشتری از آنچه در نظر داشتید مصرف می کنید.

انواع پرتقال چیست؟

  • پرتقال ناول

این پرتقال ها شیرین و کمی تلخ هستند. شما می توانید یکی را از طریق یک علامت در پایین میوه که شبیه ناف است شناسایی کنید.

یکی از رایج ترین انواع پرتقال تامسون خونی برای آب گیری (به دلیل شیرینی ذاتی) و همچنین افزودن به سالاد (به دلیل کمبود دانه) عالی است و می توانید آنها را به صورت خام نیز مصرف کنید.

  • پرتقال کارا کارا

این ها شیرین تر از پرتقال های ناف هستند. پرتقال تامسون کارا کارا، با گوشت قرمز، مانند تلاقی پرتقال خونی و پرتقال ناف است.

آنها همچنین به دلیل سطح اسیدی پایین خود مورد توجه هستند و همراهی مناسبی برای میان وعده ها، آب میوه ها و غذاهای خام هستند.

  • منابع:
    1. WHY YOU MUST EAT AN ORANGE EVERY DAY
  • تبلیغات: 
    1. روشهای دکتر هلاکویی برای شاد بودن در زندگی مشترک!
    2. تاریخچه دارویی زعفران در طب سنتی
    3. عیدی کارمندان در سال جدید مشخص شد
    4. افراد ثروتمند چگونه به این جایگاه رسیدند