تجارت و صادرات آینه لامپی + قیمت خرید و فروش روز

آینه لامپی امروزه یکی پر کاربرد ترین نوع آینه هاست که به واسطه وجود چراغ ها در حاشیه آینه، دید بهتری به افراد می دهد و به خصوص امروزه وجود آن در آرایشگاه ها ضروری به نظر می رسد. به واسطه پرکاربرد بودن این محصول، تجارت و صادرات آینه لامپی رونق فراوانی دارد. در صورتی که قصد خرید این نوع آینه را داریم برای پی بردن به قیمت محصول می توانیم به فروشگاه های سراسر کشور مراجعه کنیم.

تجارت و صادرات آینه لامپی + قیمت خرید و فروش روز

تجارت آینه لامپی

تجارت آینه لامپی تجارت آینه لامپی و آینه گریم به مانند سایر کالا های تجاری می تواند سود آوری سرشاری برای تجار داشته باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ایجاد خط تولید مجهز و پیشرفته، ساخت انواع آینه به سهولت در ایران انجام می شود. تجار ایرانی می توانند این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به صورت عمده خریداری کنند و سپس با قیمت های قابل توجهی به تجار خارجی عرضه کنند. تجار خارجی به خاطر کیفیت بالایی که آینه لامپی تولیدی در ایران دارا است تمایل فراوانی برای خرید از تجار ایرانی دارند.

تجار باید به این نکته توجه کنند که بهترین و باکیفیت ترین نوع آینه لامپی را برای تجارت با کشور های مختلف تهیه کنند. تهیه و تجارت نوع بی کیفیت این آینه ها نه تنها اعتبار تاجر را زیر سوال می برد بلکه سبب می شود که تجار خارجی نسبت به بقیه تاجران ایرانی هم اعتماد نکنند. پس تجارت نوع بی کیفیت این آینه ها به هیچ وجه نباید صورت گیرد. قیمت بالایی هم نباید برای فروش آینه لامپی در نظر بگیرند چون قیمت نا معقول سبب می شود که تجار خارجی برای خرید این آینه ها به کشور های دیگر مراجعه کنند و تجار ایرانی مشتریان خود را از دست بدهند. پس تجار به این دو نکته یعنی ندادن قیمت های نامعقول و عدم تحویل جنس بی کیفیت به تجار خارجی نهایت توجه را داشته باشند.

صادرات آینه لامپی

صادرات آینه لامپی کشور ایران با توجه به پتانسیل بالایی که در تولید و ساخت محصولات با کیفیت دارد، موارد فراوانی برای صادرات به کشور ها دارا می باشد. یکی از مواردی که برای صادرات مناسب هست انواع آینه لامپی با کیفیت تولید شده در ایران است. آینه لامپی تولیدی در ایران به واسطه کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب مشتریان زیادی دارد و ایران می تواند این عرقیات را به کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند قطر، بحرین، امارات، عراق و حتی کشور های مطرح اروپایی صادر کند. بعضی افراد خیال می کنند محصولات صادراتی کشور فقط میوه و مرکبات و محصولات کشاورزی است در صورتی که ایران با توجه به پیشرفتی که در این سال ها تجربه کرده است علاوه بر محصولات کشاورزی، توانایی صادرات محصولاتی مانند آینه لامپی را دارا می باشد.

کارخانه های ایرانی با داشتن خط تولید پیشرفته و با کیفیت و مطابق استاندارد های روز دنیا مشکلی در تولید آینه لامپی مرغوب ندارد و در صورتی که این محصول را در اشکال و طرح های مشتری پسند تولید کنند به سادگی می توانند محصول تولیدی خود را صادر کنند و هم ارز آوری فراوانی برای کشور داشته باشد و هم خود با فروش دلاری آینه لامپی و  آینه پازلی مشهد به سود های کلانی دست پیدا کنند. در حال حاضر کشور در زمینه صادرات ضعیف عمل می کند و باید با گسترش صادرات محصولات اصیل ایرانی، وابستگی کشور را به صادرات نفت محدود کنند که با توجه به ظرفیت های کشور این کار با اندکی پشتکار و تلاش انجام پذیر می باشد. در زمینه صادرات آینه لامپی حتماً باید کیفیت محصول صادراتی قبل از ارسال بررسی شود. چون ارسال محصول بی کیفیت اعتبار ایران را در زمینه صادرات خدشه دار می کند.

قیمت خرید و فروش روز آینه لامپی

قیمت خرید و فروش روز آینه لامپی بیشتر کارخانه های تولید کننده ایرانی سعی در تولید آینه لامپی با کیفیت دارند که هر کدام از شرکت ها با توجه به سیاست و هدف گذاری خاصی که دارند قیمت خاصی را برای آینه لامپی تولیدی خود تعیین می کنند. ولی با توجه به رقابتی که بین تولید کننده ها وجود دارد انتظار می رود که تفاوت قیمت چشمگیری در بین محصولات تولیدی کارخانه های مختلف دیده نشود. مگر این که کارخانه در کیفیت محصول تولیدی کوتاهی کند و از مواد اولیه بی کیفیت در تولید محصول استفاده کند که طبیعی است در این صورت می تواند با قیمت خیلی کمتری نیز اقدام به فروش محصول کند که البته خریداران با هوشیاری و دقت کافی می توانند به این حقه ی بعضی از کارخانه پی ببرند و در دام قیمت ارزان آینه لامپی بی کیفیت قرار نگیرند.

با توجه به مشکلات اقتصادی که ملت ایران در حال حاضر درگیر آن هستند تولید کننده ها نیز باید سعی کنند آینه لامپی تولیدی خود را با حداقل قیمت ممکن عرضه کنند و خرده فروشان نیز با حداقل سود به افراد نیازمند تحویل دهند. چون بعضاً پیش می آید که به خاطر وجود واسطه های فراوان در توزیع و فروش محصول تولیدی، قیمت تا چند برابر نرخ درب کارخانه افزایش پیدا می کند.

اینه لامپی ارزان

اینه لامپی ارزان ارزان قیمت بودن از مهم ترین مواردی است که خریداران به آن توجه ویژه ای می کنند‌. امروزه باتوجه به مشکلات اقتصادی که مردم ایران را درگیر خود کرده است، مردم اهمیت بیشتری به موضوع ارزان خریدن محصول می دهند. البته نکته ای که باید به آن توجه کرد این است آینه لامپی که قصد خرید آن را داریم باید علاوه بر قیمت مناسبی که دارد کیفیت ساخت خوبی نیز داشته باشد. در غیر این صورت خرید نوع ارزان آینه لامپی توجیه اقتصادی ندارد.

کارخانه ها نیز می توانند با کوتاه کردن دست دلالان از محصول تولیدی باعث شوند که محصول باقیمت ارزان تر و معقول تری به دست مصرف کننده برسد. امروزه با پیشرفت اینترنت و گسترش آن در سراسر کشور خرید اینترنتی تا حدودی جای خرید از فروشگاه های فیزیکی را گرفته است. کارخانه ها می توانند با ایجاد سایت های معتبر و قرار دادن عکس محصولات به همراه مشخصات در سایت بدون واسطه آینه لامپی را در دسترس خریداران قرار دهند و خریداران نیز با حوصله محصول مورد نظر را انتخاب کنند و درب منزل از طریق پست تحویل بگیرند. البته کارخانه ها مجبورند برای فروش بیشتر همچنان بخشی از محصول تولیدی خود را برای فروش به خرده فروشان بسپارند. چون هنوز هم عده زیادی از افراد ترجیح می دهند جنس را از نزدیک بررسی کنند و سپس به خرید آن بپردازند.