جلبک دریایی برای لاغری در نیویورک توسط دانشمندی کشف شد

جلبک دریایی برای لاغری از انواع سبزیجات هستند و انواع مختلف آن هنگام پختن رفتارهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال، دولس یک تقویت کننده طعم طبیعی است، با طعم و مزه ای غنی که غذاهایی مانند ریزوتو را تقویت می کند.

یا اسپاگتی دریایی وجود دارد ماکارونی طبیعت. شبیه اسپاگتی است و شما آن را به همان روش طبخ می کنید. توصیه می کنیم از جلبک دریایی واکام مانند اسفناج استفاده کنید.

آن را در آب گرم بریزید تا هیدراته شود، سپس آن را به سوپ، سالاد و اسموتی اضافه کنید.جلبک دریایی در یا نزدیک آب های شور رشد می کند.

انواع مختلفی وجود دارد و عموماً حاوی مواد معدنی زیادی هستند که تجزیه آنها برای بدن آسان است. افزودن جلبک دریایی به رژیم غذایی ممکن است به عملکرد تیروئید، سلامت گوارش و کاهش وزن کمک کند.

این تنوع می تواند استفاده از جلبک دریایی را در دستور العمل های مختلف برای مردم آسان کند. با این حال، خوردن بیش از حد جلبک دریایی ممکن است، و برخی افراد باید از آن اجتناب کنند.

به خواندن ادامه دهید تا درباره فواید جلبک دریایی برای سلامتی، عوارض جانبی و خطرات احتمالی و برخی سوالات متداول بیشتر بدانید.

غده تیروئید هورمون های منبع مورد اعتماد را برای تولید انرژی، رشد و ترمیم سلولی کنترل و آزاد می کند. تیروئید برای عملکرد صحیح به ید نیاز دارد، اما مقدار مورد نیاز یک فرد به سلامت تیروئید بستگی دارد.

نوع جلبک دریایی و مکانی که در آن رشد کرده است می تواند محتویات ید را تغییر دهد که می تواند آن را به منبع غیرقابل اطمینان ید تبدیل کند.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط منبع معتبر 2021، مصرف چندین جلبک دریایی کامل یا محصولات غذایی حاوی جلبک دریایی می تواند باعث مصرف بیش از حد ید شود. برخی از مکمل های غذایی جلبک دریایی ممکن است ید کافی را تامین نکنند، در حالی که برخی دیگر بیشتر از ارزش روزانه ارائه می کنند.

کمبود ید یکی از علل کم کاری تیروئید است، تیروئید کم کار که می تواند باعث علائمی مانند خستگی، عدم تحمل سرما و درد عضلات و مفاصل شود. همچنین می تواند باعث گواتر شود که بزرگ شدن قابل مشاهده غده تیروئید است.

با این حال، مصرف بیش از حد ید ممکن است علائم پرکاری تیروئید را در فرد بدتر کند. این زمانی اتفاق می افتد که یک غده تیروئید بیش از حد فعال مقادیر زیادی هورمون تولید می کند.