دفتر نقاشی دخترانه برای روحیه کودکان نقش بسیار مهمی دارد

مسلماً، مهارت‌های نقاشی من در سطح مهدکودک راکد مانده است، حتی اگر در 20 سالگی هستم، اما همانطور که می‌گویند، هرگز دیر نیست.

تعداد زیادی دفتر نقاشی دخترانه برای مبتدیان بزرگسال، مهم نیست که به چه سبکی علاقه دارید، وجود دارد. و البته، مجموعه‌ای از کتاب‌های نقاشی برای بچه‌ها و تخیلات وحشیانه و حواس‌پرورشان وجود دارد. اگر کودک کوچکی از خود دارید، زمانی را برای یادگیری با کتاب‌های طراحی کودکان اختصاص دهید.

همانطور که گفته شد، بیشتر این عناوین توسط نویسندگان سفیدپوست هستند، و بگذارید واقعی باشیم، جدای از بی عدالتی آشکار همه اینها، بدون مطالعه آثار رنگین پوستان، بسیاری از هنرهای باشکوه را از دست خواهید داد.

بنابراین، اگر شما (و کودکتان!) می خواهید افق های خود را گسترش دهید، من تعدادی از هنرمندان رنگارنگ خیره کننده را برای همراهی با این لیست قرار داده ام.

اگر کوچولوی شما می خواهد بداند که چگونه به معنای واقعی کلمه همه چیز را ترسیم کند، این عنوان مکان خوبی برای شروع است. هر آموزش، اشیاء روزمره را به اشکال ساده تقسیم می‌کند و به کوچک‌ترین هنرمند هم اجازه می‌دهد به راحتی آن را دنبال کند.

از حیوانات تا اتومبیل، این کتاب موارد ضروری را پوشش می دهد. صفحات محکم هستند و دارای فضای کافی برای تمرین کودک هستند.این راهنمای نقاشی برای اولین بار در سال 1986 منتشر شد و برای مبتدیان در هر سنی قدیمی است اما خوب است.

مونا بروکس روش نقاشی مونارت را به ویژه در پاسخ به روشی که کودکان حتی از ترس قضاوت از تلاش برای نقاشی می ترسند، توسعه داد. این کتاب عناصر اساسی را معرفی می‌کند که یک سبک واقعی‌تر را تشکیل می‌دهند، و حتی نکاتی در مورد نحوه ادغام نقاشی در طرح‌های درسی را شامل می‌شود.