دکوراسیون داخلی شیک می تواند شغل انگشت شماری است

دکوراسیون داخلی شیک به قلب بستگی دارد و کمک می کند خانه ای دلپذیر، راحت و شخصی شود. شمع های دنج. عکس های خاطره انگیز گیاهان دلپذیر با طیف گسترده ای از لوازم جانبی خانه ما، راه های زیادی برای ابراز وجود و ایجاد شادی پیدا خواهید کرد.

فقط اجازه دهید چیزی که دوست دارید راهگشا باشد!.بهتر است اطمینان حاصل کنید که خانه شما به میزان مناسبی از نور طبیعی روز را دریافت می کند.

شما باید هر اتاق را بر اساس میزان نور طبیعی آنها ارزیابی کنید. شما را در مورد میزان روشنایی یک فضای خاص راهنمایی می کند. برای اطمینان از روشنایی کامل اتاق، منبع نور متفاوتی را تهیه کنید.

می توانید اسکون روی دیوار، چراغ های رومیزی و چراغ های زمینی داشته باشید. اتاقی که به خوبی روشن می شود، حس گرم و دلپذیری را القا می کند.

مجموعه ای منحصر به فرد و متنوع از لوازم تزئینی، الهام گرفته از اکتشافات در سراسر جهان. طرح‌های شیشه‌ای بازتابنده، رزین لمسی، و صفحه نیکل درخشان همگی تضمین شده‌اند که جذابیت بصری را به هر اتاق اضافه کنند.

بسیاری از قطعات، از جمله مجموعه سرامیکی رنگارنگ ما، دارای الگوهای الهام گرفته از سنتی هستند، همراه با طرح هایی که منحصراً توسط تیم طراحی داخلی ما در لندن ایجاد شده است.

برخی از قطعات تزئینی هستند، در حالی که برخی دیگر کاربردی هستند اما همه این موارد خلاقانه و مبتکرانه هستند. از گلدان‌ها و مجسمه‌ها گرفته تا آویزهای دیواری و اسباب‌بازی‌ها، برای هر اتاق چیزی در میان اشیاء تزئینی جدید ما وجود دارد.

تا جایی که بتوانیم، مجموعه هایی برای سبک های طراحی داخلی زیر ساختیم تا خرید شما را ساده کنیم. من همچنین در حال ایجاد یک سری راهنما در مورد چگونگی دستیابی به هر ظاهری با جزئیات، با تصاویر الهام بخش، توصیه های مبلمان و دکوراسیون و موارد دیگر هستم! اگر می خواهید از زمان در دسترس بودن این راهنماهای جدید مطلع شوید، مشترک شدن را فراموش نکنید.