زنی با خوراک مرغ گوشتی 1401 سوپ ماهیچه برای نوزادش درست کرد

خوراک مرغ گوشتی 1401 خوراک پرورش دهنده گام بعدی در تغذیه مرغ است. پروتئین کمتری نسبت به استارتر جوجه دارد – معمولاً حدود 18٪ – اما همچنان پروتئین بیشتری نسبت به غذای مرغ بالغ دارد.

این به جوجه ها اجازه می دهد تا بدون وارد کردن فشار زیاد به کبد، به رشد خود به شکل پولت (جوجه های نوجوان) ادامه دهند. خوراک پرورش دهنده مانند استارتر جوجه ها دارویی نیست، بنابراین مهم است که هر گونه آنتی بیوتیک یا دارویی را که مرغک های شما نیاز دارند تکمیل کنید.

این خوراک مرغ معمولاً به شکل پلت است که بزرگتر و متراکم تر از خرده های استارتر جوجه است. برخی از جوجه ها برای تغییر به خوردن گلوله مشکل دارند. اگر این اتفاق افتاد، می‌توانید گلوله‌ها را به قطعات کوچک‌تر که هنوز بزرگ‌تر از کرامبل هستند، بشکنید.

اجازه دهید پولت‌های شما تکه‌های کوچک‌تر را برای چند روز بخورند، سپس سعی کنید آنها را به گلوله‌هایی با اندازه کامل تبدیل کنید. همچنین می تواند به تغذیه مخلوطی از غذای شروع کننده و پرورش دهنده جوجه کمک کند تا زمانی که پولک های شما به غذای جدید عادت کنند.

غذای پرورش دهنده باید تا زمانی که مرغ ها اولین تخم های خود را بگذارند استفاده شود که معمولاً حدود 20 هفته اتفاق می افتد. مراحل تغذیه پرندگان گوشتی متفاوت است، اما در بخش 5 به آنها خواهیم پرداخت.

پرورش دهنده گله یک خوراک عمومی است که نیازهای تغذیه ای اولیه را پوشش می دهد. اگر جوجه ها را برای هدف خاصی پرورش نمی دهید، معمولاً از این نوع خوراک مرغ استفاده می شود.

مرغ های تخمگذار، جوجه های گوشتی و نژادهای نمایشی همگی باید پس از رسیدن به بلوغ، خوراک تخصصی دریافت کنند. در بخش‌های بعدی نگاهی دقیق‌تر به این نوع خوراک‌ها خواهیم داشت.اگر گله را برای شرکت، کنترل آفات، چمن زنی طبیعی یا دلایل غیر تخصصی دیگر پرورش می دهید، پرورش دهنده گله خوراک مورد استفاده است.

همچنین اگر گله ای مخلوط با خروس، اردک یا پرندگان دیگر یا پرندگان چند سنی دارید، می توانید از این خوراک استفاده کنید.