زنی با لنت ترمز بوش گردنبند مورد علاقه خود را درست کرد

درک این نکته مهم است که عملکرد دستگاه منجر به دمای بسیار بالا می شود که به راحتی می تواند به 800 درجه برسد. برای اینکه ترمزگیری موثر باشد و گرما از بین برود، لنت ترمز بوش با هر بار استفاده مواد خود را از دست می دهند.

بنابراین، پدی که می پوشد، پدی است که به درستی عمل می کند. وخامت به عوامل مختلفی بستگی دارد. علاوه بر تعداد کیلومترهای پیموده شده، نوع رانندگی نیز نقش اساسی دارد. بدیهی است که رانندگی اسپرت با شتاب های زیاد و ضربات ترمزهای متعدد، فشار زیادی به لنت ها وارد می کند.

از سوی دیگر، خودرویی که فقط در شهر استفاده می‌شود، بسیار بیشتر از خودرویی که فقط در بزرگراه‌ها حرکت می‌کند، ترمز می‌کند.

در نهایت، هنگامی که شما ترمز می کنید، وزن وسیله نقلیه به جلو پیش بینی می شود. بنابراین لنت های واقع در این نقطه هستند که بیشتر ترمز را تحمل می کنند (حدود 70٪) و سریع ترین حالت را خراب می کنند.

هیچ حقیقت مطلقی در این مورد وجود ندارد. همانطور که دیدیم، عوامل زیادی بر عمر لنت ترمز عقب تاثیر می گذارد. به روشی کاملاً نشانگر، تخمین زده می شود که این تغییر باید هر 20 تا 30000 کیلومتر رخ دهد.

برای کارآمد ماندن، لنت ها نباید ضخامت زیادی را از دست بدهند. تخمین زده می شود که زیر 3 میلی متر باید تعویض شوند. یک بررسی بصری ممکن است برای درک این موضوع کافی باشد، اما توصیه می شود به تخصص یک متخصص تکیه کنید.

درک این نکته مهم است که تغییر پدها لزوماً منجر به تعویض دیسک نمی شود. از سوی دیگر، اگر دومی ها در پایان عمر خود هستند و باید تغییر کنند، این نیز به معنای تجدید پلاکت است.

در نهایت، شما نمی توانید لنت های تنها یک چرخ را تغییر دهید. در واقع قطارهای جلو یا عقب هستند که باید همزمان باشند. در غیر این صورت، ترمز نامتعادل و خطر تصادف واقعی خواهد بود.