ساعت دیواری فلزی طلایی شاهد خودکشی دختر 18 ساله بود

اندازه یک ساعت دیواری فلزی طلایی به فضای دیوار موجود بستگی دارد. اندازه های محبوب بین 21 اینچ تا 45 اینچ قطر است. یک ساعت دیواری فلزی بزرگ می تواند به تنهایی بدون لهجه بایستد.

مکان های خوب شامل دیوار اتاق غذاخوری یا بالای کنسول در ورودی است. طول دیوار نباید بیش از 3 برابر عرض ساعت باشد.یک ساعت دیواری بزرگ فلزی سنگین است.

نصب در گل میخ همیشه بهترین گزینه است اما همیشه مناسب نیست. لنگر دیواری زیپ هنگام آویزان کردن ساعت دیوار به دیوار خشک توصیه می شود. ظرفیت وزن یک لنگر نایلون یا فلزی را بررسی کنید و یکی را خریداری کنید که دو برابر وزن ساعت باشد.

پس از اندازه گیری دقیق ، لنگر را درون دیوار پیچ کنید تا گرگرفت. پیچ فلزی را اضافه کرده و 3/4 اینچ را باز می کند تا ساعت را در نصب بپذیرید.

ساعت دیواری و ساعت رومیزی از جمله وسایل تزیینی ضروری در دکوراسیون داخلی هستند. اگر به دنبال تجهیزات جدیدی برای آرایش داخلی خود هستید، به مکان مناسبی آمده اید.

در واقع، در اینجا دسته ای از ساعت های دیواری طراحی شده در سبک های مختلف را ارائه می دهیم. به لطف انتخاب گسترده ای از محصولات با طرح های اصلی و معتبر، می توانید ساعت دیواری مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

در این محدوده از ساعت ها، ما مدل هایی را ترجیح می دهیم که اغلب در همه خانه ها دیده نمی شوند. بنابراین، شما این فرصت را خواهید داشت که برای اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر یا آشپزخانه خود از یک ساعت دیواری چوبی یا فلزی منحصر به فرد پذیرایی کنید.

طیف گسترده ای از انتخاب ها به شما زمان می دهد تا انتخابی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با فضای داخلی شما مطابقت دارد. ساعت فلزی صنعتی با مکانیزم قابل مشاهده خود روز به روز طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند.