صابون داو برای پوست خشک در هتل 5 ستاره به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد

همانطور که قبلا ذکر شد، صابون داو برای پوست خشک نقش مهمی در مراسم حمام دارد. حمام چیست؟ این یک مکان استراحت است که از اتاق های زیادی که در دماهای مختلف گرم شده و مجهز به دکوراسیون شرقی است تشکیل شده است.

در اتاق های حمام، از یک جلسه حمام بخار لذت خواهید برد. ماندن در یک اتاق گرم برای چند دقیقه باعث تعریق شما می شود. اینجاست که صابون سیاه وارد عمل می شود. برای استفاده روی پوست مرطوب، سموم و ناخالصی ها را از بین می برد.

شما می توانید از صابون داو به عنوان یک محصول ماساژ استفاده کنید زیرا به شکل خمیر غلیظ است. فقط آن را روی بدن پخش کنید و با انگشتان خود پوست را با حرکات دایره ای بمالید.

همچنین می توانید صابون حمام را روی موها بمالید. درمان با شستشوی خوب با آب ولرم به پایان می رسد. این صابون همچنین با مواد طبیعی ساخته شده است که به‌خاطر خواص آنها، به‌ویژه توانایی آن‌ها در پاکسازی بدن، انتخاب شده‌اند.

برای تصفیه اپیدرم، صابون داو برای اثربخشی آن افسانه ای است. در واقع، قادر است پوست را بدون حمله به آن عمیقا تمیز کند زیرا 100٪ طبیعی است. بدون از بین بردن لایه محافظ یا هیدرولیپیدی اپیدرم، منافذ را باز می کند.

به طور کلی صابون داو یک محصول ضد حساسیت است و PH آن نسبتاً پایین است. بنابراین برای انواع پوست از جمله حساس ترین پوست ها مانند پوست های خشک مناسب است

. می تواند اپیدرم شما را بدون تحریک آن پاک کند. برعکس، صابون سیاه به لطف اثر مرطوب کنندگی، پوست را نرم کرده و آن را بسیار ابریشمی می کند.

صابون داو خاصیت ضد باکتریایی نیز دارد. به عبارت دیگر، یک متحد خوب در از بین بردن باکتری ها، میکروب ها و عوامل بیماری زا است که می توانند در پوست شما فرو رفته و باعث بیماری شوند. این مورد در مورد قارچ ها و عفونت های قارچی است.