عروسی با خوردن لواشک خانگی وام ازدواج گرفت

یکی از کارهایی که می توانید با میوه های فصل انجام دهید این است که لواشک خانگی را به عنوان یک بسته میان وعده عالی برای بچه ها درست کنید.

لواشک های میوه ای میان وعده های مغذی و سرشار از انرژی برای تمام گروه های سنی هستند. قابل حمل است، و آنها را به جعبه های ناهار مدرسه، در هنگام کمپینگ یا پیاده روی به عنوان کوله پشتی اضافه می کند که باعث می شود لواشک میوه راهی مناسب برای استفاده از میوه ها و میوه های تازه کمی بیش از حد رسیده باشد.

می توان از آن در پر کردن پای، به عنوان رویه دسر و به روش های دیگر استفاده کرد. می توان از آنها برای تهیه نوشیدنی با ترکیب پنج قسمت آب با یک قسمت نرم در مخلوط کن مواد غذایی استفاده کرد.

میوه‌هایی که به شکل نرم هستند سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و در نتیجه از نظر فواید سلامتی ارزش بیشتری دارند، بنابراین، صنایع کشاورزی و سایر سازمان‌های اجتماعی از اطلاعات رژیم غذایی برای افزایش تولید تازه استفاده می‌کنند.

در مورد بازپرداخت میوه های جدید با توجه به سلامت آنها. هر ساله مقدار زیادی از میوه ها به دلیل مدیریت ضعیف و تلفات پس از برداشت هدر می رود. این تلفات را می توان با افزودن ارزش و ساخت محصولات مختلف مانند لواشک میوه، مربا، ژله، کدو حلوایی و انواع دیگر به حداقل رساند.

لواشک های گواوا، انبه، موز، زردآلو و تمرهندی از معروف ترین چرم ها هستند. آنها ممکن است به عنوان میان وعده مصرف شوند که جایگزینی سالم برای شیرینی ها هستند و همچنین به عنوان مواد تشکیل دهنده در ساخت کلوچه ها، کیک ها و بستنی استفاده می شوند.

لواشک های میوه اغلب در بازار مواد غذایی سالم با استفاده از تصاویر بازاریابی مانند خالص، خشک شده در آفتاب و سرشار از ویتامین ها مورد هدف قرار می گیرند.