لامپ‌ فلورسنت کوچک جدید گرد

یکی از پرفروش ترین وسایل روشنایی که چندین دهه است از آن استفاده می شود، لامپ‌ فلورسنت کوچک جدید و گرد یا موسوم به لامپ مهتابی است که با استفاده از عناصر جیوه و گازهای نئون و آرگون عملکرد خود را انجام می دهد، این نوع لامپها در نوع خود مزایای زیادی در مقایسه با لامپهای دیگر دارد، از جمله سازگاری با محیط زیست که عمده دلایل آن عدم استفاده از سرب در ساخت و تولید این لامپها می باشد که با توجه به این نکات مراکز عرضه درصدد فروش با کیفیت ترین انواع لامپ برای خریداران هستند.

لامپ‌ فلورسنت کوچک جدید گرد

خرید لامپ‌ فلورسنت

خرید لامپ‌ فلورسنت همان طور که می دانید امروز نسل جدیدی از لامپ بخار وارد بازار فروش شده اند که مزایای زیادی دارند که از جمله آنها لامپ فلورسنت است که باعث افزایش خرید آن در بازار فروش شده است که در ادامه به آن بیشتر پرداخته می شود:

بدون شک در استفاده از لامپهای فلورسنت با توجه به محیطی که از آن استفاده می شود، ولتاژ و شکل ظاهری و نوع لامپ فلورسنت باید متفاوت باشد، اما در مورد لامپهای فلورسنت باید به این نکته توجه کرد که نوردهی این نوع لامپها با ولتاژهای متفاوتی که تولید می شود نسبت به لامپ های قدیمی نوردهی فوق العاده ای دارد، به عنوان مثال یک لامپ مهتابی 20 وات به همان نسبت پخش نور دارد که یک لامپ صد واتی رشته ای نوردهی دارد.

این نوع لامپهای فلورسنت بسیار اقتصادی تر از لامپهای دیگر است و طول عمر بلند مدت دارند، به طوری که مدت زمان دوام آنها، بیشتر از چند سال می باشد، علاوه بر آن ،این لامپها نیز مانند لامپهای ال ای دی انرژی کمی را مصرف می کند و رده ی انرژی آنها همواره رده ی A است، اما همان طور که گفته شد طول عمرمفید و کارایی آنها قابل مقایسه با لامپ های ال ای دی نمی باشد، از طرفی لامپهای فلورسنت همواره قابل تعمیر و تعویض قطعات سوخته شده در آن است.

در تولید لامپ هالوژن فلورسنت به جای شیشه از نوعی پلاستیک مخصوص استفاده می شود که در نتیجه در اثر ضربه یا افتادن از ارتفاع آسیبی به آن وارد نمی شود. این نوع لامپها در تولیدشان از موادی مضری مثل سرب استفاده نشده است، به همین دلیل این نوع لامپها ضرری برای محیط زیست و انسان ندارد.

دقت داشته باشید که این لامپها نباید دچار شکستگی شوند، همان طور که می دانید در تولید لامپ فلورسنت از فلز جیوه استفاده شده است که می توان گفت تنها معایب این نوع لامپ همین نکته است، جیوه از فلزاتی است که بخار ساطع از آن برای انسان مضر است و این فلز حتی از پوست نیز قابل جذب است.

لامپ‌ فلورسنت مشهد

لامپ‌ فلورسنت مشهد از جمله موارد که باعث کیفیت یک محصول می شود ، استفاده از قطعات با کیفیت در ساخت و تولید آن است این مسئله در مورد لامپ مهتابی فلورسنت مشهد نیز صدق می کند، لامپ فلورسنت کم مصرف به طور کلی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند، این اجزا نسبت به سالهای گذشته که در انواع لامپهای هالوژنی، پرمصرف کاربرد داشته، متفاوت اند از جمله تفاوت اصلی آن عدم استفاده از فلزات سمی چون سرب می باشد که می توان از نظر زیست محیطی و سلامت انسان موضوع حائز اهمیتی باشد، گرچه باید خاطر نشان کرد که فلز جیوه همواره در این نوع لامپها استفاده می شود که نسبت به سرب کم خطر تر است.

لامپ فلورسنت از جمله لامپهایی با قیمت مناسب است که از آن در انواع مکان ها چون مصارف خانگی ، هتلها مغازه ها و فروشگاه ها استفاده می شود، از جهت این که لامپهای فلورسنت نور طبیعی دارند یکی از لامپ هایی است که حتی برای نوردهی به گیاهان نیز آن استفاده می شود، پس اگر گیاه خانگی دارید از نور طبیعی خورشید محروم است، حتما از لامپهای فلورست با ولتاژهای تعریف شده و معین برای گیاه استفاده نمایید.

لامپ‌ فلورسنت گرد

لامپ‌ فلورسنت گرد انواع مختلف از وسایل روشنی زا از نظر ساختار و شکل ظاهری و کاربرد می توانند در بازار فروش وجود داشته باشند که با توجه به این موضوع در ادامه به انواع شکل ظاهری لامپهای فلورسنت پرداخته می شود:

لامپ فلورسنت گرد: از جمله لامپهای کم مصرف مهتابی یا همان فلورسنت، لامپهای فلورسنت گرد است که با وات های متفاوت در بازار عرضه می شوند و بیشترین مصرف آن در محیطهای خانه و منازل می باشد که دارای شکل ظاهری گرد در قطرهای متفاوت است.

لامپ فلورسنت قارچی: نوعی از لامپهای فلورسنت می باشد که ظاهری شبیه به قارچ دارد و در اندازه های بزرگ و ولتاژ بالا تولید می شوند، این نوع لامپها اغلب در فروشگاه ها و مغازه ها که نیز به نوردهی بالا می باشد مورد استفاده قرار میگیرد که با زاویه ی نوردهی ۱۱۰ درجه از جمله لامپهای پرنور محسوب می شوند.

لامپ فلورسنت خطی: این نوع لامپها که به لامپ های میله ای نیز مشهور هستند از یک لامپ خطی فلورسنت به صورت یک سری در یک میله به وجود می آیند که کاربردهای زیادی دارند از جمله امروزه به عنوان لامپ یدکی یا همان چراغ قوه یا لامپ سقفی کاربرد دارند.

لامپ فلورسنت هالوژنی: این لامپها اغلب به دلیل اینکه شکل ظاهری آنها همانند لامپ های هالوژنی قدیمی است به این نام مشهور هستند، اما درکل در ساختار درونی آن از فناوری لامپ های فلورسنت استفاده شده است که در اغلب صنایع و کارخانه ها از این لامپها استفاده می شود.

لامپ‌ فلورسنت سقفی

لامپ‌ فلورسنت سقفی همان طور که می دانید و در بالا نیز به آن اشاره شده با توجه به کاربرد لامپ فلورسنت، می تواند انواع مختلف داشته باشد که لامپ فلورسنت سقفی یکی از آنها است که اغلب به صورت دایره ای، خطی و حبابی تولید شده و به صورت روکار به سقف وصل می شود.

لامپهای فلورسنت سقفی می توان گفت یکی از پرمصرف ترین لامپها در حوزه وسایل روشنی زا است که علاوه بر طول عمر بالا، طیف رنگی متنوع، مصرف کم انرژی و زیبایی خارق العاده، فواید بیشمار دیگر نیز دارند، این لامپها اغلب در راهرو لابهای هتل، مرکز تحصیلی، ورزشگاه ها، اتاقهای کنفرانس و حتی خانه های مسکونی استفاده می شود، از این رو با توجه به استقبال ویژه خریداران از این نوع لامپها این مرکز به عنوان مراکز فروش و صادرات و مرکز خرید لامپ فلورسنت عمده سعی در ارائه این محصول با کیفیت حداکثری به سفارش دهندگان محترم در سراسر ایران می باشد.

شما خریداران محترم برای خرید عمده انواع لامپ فلورسنت در انواع شکل و مدل می توانید با کارشناسان فروش ما با شماره های ثبت شده در سایت در ارتباط باشید.