مادری حوله پالتویی تاچ را بر پیشونی کودک خود گذاشت تا تب او را پایین آورد

حوله پالتویی تاچ ما روزانه ما را همراهی می کنند و به این ترتیب، شایسته است که با بیشترین دقت رفتار شود. در واقع، هیچ چیز بدتر از یک حوله حمامی نیست که چیزی را جذب نکند، بسیار خشن باشد و نرمی لازم را نداشته باشد.

علاوه بر این، ما از آنها انتظار داریم که قوی باشند. باید گفت که آنها هنوز هم ارزان نیستند بنابراین باید کاملاً طولانی مدت باشند! در نهایت می خواهیم به همان اندازه که جاذب هستند نرم بمانند.

برای اطمینان از 7 بهترین نکته مراقبت از کتانی حمام ما را در اینجا بررسی کنید. (لباس های دستشویی و حوله های شما نیز مفید خواهند بود!)به شما توصیه می کنیم حوله های پنبه ای یا بامبو و در صورت امکان با کیفیت خوب را ترجیح دهید تا به سرعت تجزیه نشوند.

برای فرمت، البته مطابق با ترجیحات شما است، اما فرمت های بزرگ اغلب راحتی بیشتری نسبت به حوله های کوچک ارائه می دهند. همچنین به سه دلیل به یاد داشته باشید که قبل از اولین استفاده آنها را تمیز کنید.

اول اینکه یک حوله حمام جدید چیزی را جذب نمی کند. مایه شرمساری برای کتانی که به خاطر ظرفیت جذبش تحسین شده است! همچنین، حوله ها نیز مانند لباس، ممکن است تحت درمان های شیمیایی قرار گرفته باشند که آثاری از خود بر جای می گذارد و مشخص نیست چه کسی آنها را لمس کرده یا تحت چه شرایطی حمل شده است.

این که حوله بزرگ شما نو است، تمیزی آن را تضمین نمی کند! ورود اجباری به ماشین لباسشویی برای اولین استفاده بهداشتی تر.اول از همه، ترجیح دهید به طور جداگانه بشویید، زیرا زیپ ها یا دکمه ها منبع گیر هستند.

در دمایی که خیلی زیاد نیست بشویید و از نرم کننده پارچه که برای جذب حوله شما مضر است، خودداری کنید. ما در زیر به شما جایگزین می دهیم، نگران نباشید!

از طرفی اگر خشک کن داشته باشیم خودمان را از رفتن به خشک کن محروم نمی کنیم چون به پارچه پف کرده و نرمی و انعطاف می دهد. این خشک شدن سریع، دستیابی به حوله های بسیار کرکی را ممکن می کند.