مبلمان اداری ساجیران موجب پریدن پرنده از قفس شد

مبلمان اداری ساجیران در حال حاضر ترند هستند و آنها این حق را بر اساس سازگاری و سبک خود به دست آورده اند.

شما می توانید طراحی مبل خود را طوری برنامه ریزی کنید که با فضایی که در آن زندگی می کند و عملکردی که می خواهید انجام دهد.

این موضوع آن را بسیار جذاب می کند. برای خانواده ها و سبک زندگی آسان آنها.”مبل بارو نوماد یک مبل مدولار مدرن است که برای زندگی مدرن طراحی شده و در جعبه هایی با قابلیت جابجایی آسان عرضه می شود.

می توان آن را به روش های مختلفی ترتیب داد، با گزینه هایی برای افزودن صندلی صندلی و کیت خواب (برای اینکه Nomad به یک مبل تختخواب شو تبدیل شود. همچنین شامل یک شارژر USB داخلی و سیم برق 72 اینچی است.

مجموعه برایانت جوی‌برد که برای افزایش یا کاهش در هر زمان طراحی شده است، می‌تواند متناسب با فضای شما دست‌ساز شود، نه برعکس. با افزودن یا حذف ماژول‌ها می‌توانید ترکیب‌هایی بی‌نظیر ایجاد کنید که با شما و فضای شما برای همیشه رشد می‌کند.

بنابراین چه چیزی یک کاناپه را یک سکشنال می کند؟ اساسا، یک سکشنال از حداقل دو قطعه (یا بخش) تشکیل شده است که با هم ترکیب می شوند و مبل هایی به شکل L یا U ایجاد می کنند.

سکشنال ها در فضاهای نشیمن بزرگتر یا در فضاهای آپارتمانی و پلان باز که پشت مبل می تواند به عنوان یک جداکننده بین آشپزخانه و اتاق نشیمن عمل کند، بهتر عمل می کند.

مانند کاناپه های مدولار، بسیاری از سکشنال ها نیز می توانند به قطعات جداگانه تقسیم شوند یا به پیکربندی های کمی متفاوت بازآرایی شوند.کاناپه های مدولار و مقطعی می توانند بسیار شبیه به هم ظاهر شوند.

و صادقانه بگویم، به این دلیل است که آنها هستند. اما تفاوت های جزئی وجود دارد. یک کاناپه مدولار را می توان در هر زمان به آن اضافه کرد و دوباره مرتب کرد.

در حالی که سکشنال ها معمولا مبل هایی هستند که با چند بخش ساخته می شوند (اما فقط یک یا دو پیکربندی). به عنوان مثال، یک مبل یا صندلی عشق با صندلی اضافه شده.