مراحل ساخت دستکش لاتکس از ماده لاتکس

لاتکس ترکیبی از پروتئین ها و ترکیباتی است که به طور طبیعی در برخی از گیاهان و درختان یافت می شود.

لاتکس به عنوان یک مایع شروع می شود اما در نهایت به یک ماده لاستیکی تبدیل می شود که کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف دارد.

لاتکس طبیعی با لاتکس مصنوعی که از مواد شیمیایی ساخته می شود و برای ساختن چیزهایی مانند رنگ لاتکس استفاده می شود متفاوت است.

شما می توانید محصولات دستکش لاتکس 100 عددی را در بسیاری از تنظیمات مختلف بیابید و در صنعت خدمات غذایی و همچنین زمینه های پزشکی و دندانپزشکی رایج است.

لاتکس برای چه مواردی استفاده می شود؟

از لاتکس برای ساخت بسیاری از اقلام رایج مانند: تجهیزات پزشکی، بادکنک، کفش، لاستیک و دستکش لاتکس جراحی استفاده می شود.

دو نوع اصلی دستکش لاتکس صنعتی وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید، پودری و بدون پودر. هر نوع مزایا و معایب خاص خود را دارد و برای شرایط مختلف ایده آل است.

آلرژی به لاتکس زمانی است که فردی به پروتئین های موجود در لاتکس طبیعی واکنش نشان می دهد.

انواع مختلفی از آلرژی به لاتکس وجود دارد و برخی از افراد واکنش های خفیفی دارند در حالی که برخی دیگر ممکن است در تماس با لاتکس دچار مشکلات پزشکی جدی شوند.

بر اساس CDC، بین 1 تا 6 درصد از جمعیت عمومی آلرژی به لاتکس دارند. در نتیجه، هنگام استفاده از محصولات لاتکس در اطراف مشتریان یا افرادی که ممکن است آلرژی داشته باشند، باید مراقب باشید.

در سال 2017 FDA ممنوعیت دستکش لاتکس دندانپزشکی پودری در زمینه های پزشکی و دندانپزشکی را صادر کرد، زیرا در صورت داشتن حساسیت به لاتکس می تواند تأثیر منفی بر روی بیمار بگذارد.

    1. The Benefits of Latex Gloves
  • تبلیغات: 
    1. ادکلنی که باعث قتل فوتبالیست معروف شد!
    2. با رب گوجه می توانید نقاشی های زیبایی بکشید!
    3. 7 چیزی که درمورد میگو نمی دانستید
    4. بازیگر معروفی که با موزاییک به قتل رسید!