مردی با خوردن پیاز سرخ شده اماده در مرز مهران سکته کرد

ما پیاز سرخ شده اماده و ترد را به عنوان یک همراه کلاسیک برای جگر سرخ شده می شناسیم. تزئین خوشمزه به پوره سیب زمینی طعم فوق العاده ای می دهد.

ما آشپزها دوست داریم آنها را با همبرگر و سایر غذاهای گوشتی سرو کنیم. یک ماده کاملاً دست کم گرفته شده! هر کسی مثل من که اغلب به آسیای جنوب شرقی سفر کرده است، می‌داند که وقتی حلقه‌های پیاز ترد خوشمزه روی انواع غذاها پاشیده می‌شود، چه مزیت آشپزی می‌تواند داشته باشد.

در اتریش استفاده بیشتر محدود به الف) رست بیف پیاز ب) پوره سیب زمینی ج) کاسنوکن است. من فکر می کنم که حیف است. من پیاز سرخ شده را روی غذاهای خیلی بیشتر دوست دارم.

به خصوص زمانی که بدون گوشت غذا می پزید، پیاز تازه برشته عطر و بوی فوق العاده ای می دهد که بسیاری معتقدند بدون گوشت غیرممکن است. چند دقیقه طول می کشد تا خودتان پیاز سرخ شده تازه درست کنید.

احتمالا پیازهای سرخ شده را از بسته هایی که در هر سوپرمارکتی تهیه می کنید می شناسید. گاهی اوقات مزه ترش می دهند، گاهی اوقات خوب، اما من بیشتر از آنها اجتناب می کنم زیراشاید برای شما هم هیجان انگیز باشد که ایده های جدید کشف کنید و اجازه دهید همه سرآشپزها در اینجا شرکت کنند.

حالا بیایید این سوال را از خود بپرسیم که چگونه پیاز را به طور کامل آماده کنیم. من عکس ها و دستورالعمل های زیادی را برای شما جمع آوری کرده ام.

در حال حاضر، برای شما آرزوی خواندن بسیار سرگرم کننده و بعداً موفقیت دارم!آیا این ها را روی همبرگر در رستوران مورد علاقه خود خورده اید و دوست دارید آنها را در باربیکیو خود نیز میل کنید؟

ساختن آنها راحت تر از چیزی است که فکر می کنید. من به شما می گویم یا سرخ شده یا به صورت حلقه ای پیاز سرخ شده و له شده یک غذای خوب را به چیزی باورنکردنی تبدیل می کند.