مصرف قهوه قارچ گانودرما در پادگان برای سربازان الزامی شد

سلامتی قهوه قارچ گانودرما از سطح سلولی شروع می شود جایی که تمام انرژی و پیری بدن ما اتفاق می افتد.هر روز سیستم ایمنی بدن ما تحت فشار استرس، کمبود خواب، رژیم غذایی نامناسب و آلودگی قرار می گیرد.

ویتامین C ساده کافی نیست. اگر از سلامتی خود محافظت می کنید و از آن دفاع می کنید، به قدرت اسرار پیشینیان نیاز دارید.
گانودرما نیروگاه قارچ ها، بیش از 2000 سال است که به دلیل توانایی آن در حمایت از سیستم ایمنی سالم استفاده می شود، زیرا به رشد سلول های فعال سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند.

علاوه بر این، آنتی اکسیدان ها و رژیم غذایی سالم واقعا می توانند به بدن شما کمک کنند تا با عوارض جانبی التهاب مبارزه کند. ما از هاگ ها، میسلیوم و کلاهک گانودرما استفاده می کنیم  هر کدام ترکیب منحصر به فرد خود را از آنتی اکسیدان ها برای حمایت از مبارزه با رادیکال های آزاد دارند که می توانند باعث التهاب و آسیب در سطح سلولی شوند.

قهوه گانودرما چیست؟ این یک مخلوط نوشیدنی پودری است که حاوی قهوه فوری و عصاره پودری قارچ گانودرما لوسیدوم – یک قارچ دارویی است.

قهوه گانودرما یک نوشیدنی سالم است که از عصاره قارچ قرمز و دانه‌های قهوه بو داده تهیه می‌شود. ماده مهم آن – گانودرما لوسیدوم – در چین باستان به عنوان “قارچ جاودانگی” نیز شناخته می شد

.قرن ها پیش، افراد ثروتمند معتقد بودند که این قارچ کلید یک انسان جاودانه است. اگر اولین بار است که درباره این قهوه قارچی می شنوید، نگران نباشید، شما تنها نیستید. قهوه گانودرما نسبتا ناشناخته و همچنین مطالعه نشده است.