نرم کننده لباس اکتیو که مانند ساعت شنی عمل میکند

درک مصرف کنندگان و استفاده از نرم کننده ها چه کسانی امروزه از نرم کننده ها و نرم کننده لباس اکتیو استفاده می کنند، چه کسانی و چرا؟

تصور کلی از نرم کننده ها از دیدگاه مصرف کننده چیست؟

کدام ادعاها مصرف کننده را مجبور به خرید یک محصول در مقابل کالای دیگر می کند؟

و آیا مصرف کنندگان مایلند برای ادعاهای جدید و هنوز ثابت نشده پول بیشتری بپردازند؟

به طور خلاصه، چه چیزی باعث می‌شود مصرف‌کننده یک نرم‌کننده را به جای دیگری از قفسه انتخاب کند؟

برای پی بردن به این موضوع، ما با Conjoint.ly برای بررسی بیش از 1900 پاسخ دهنده در سراسر اسپانیا، آلمان و بریتانیا همکاری کردیم.

افراد مورد آزمایش به دو دسته افرادی که به طور منظم از نرم کننده ها استفاده می کنند و افرادی که به ندرت از این محصولات استفاده می کنند یا اصلا استفاده نمی کنند تقسیم شدند.

این نمونه‌ها با دقت انتخاب شدند تا جمعیت‌های ملی مربوطه را از نظر جنسیت، سن، وضعیت تأهل، تعداد فرزندان و سطح تحصیلات نشان دهند.

این گزارش خلاصه به نکات کلیدی این نظرسنجی می پردازد.

هنگامی که از آنها پرسیده شد که چند بار از نرم کننده پارچه استفاده می کنند، تقریباً 73٪ از پاسخ دهندگان گزارش کردند که در بیش از 50٪ شستشوها از نرم کننده استفاده کرده اند.

از این نظرسنجی، متوجه شدیم که مصرف‌کنندگان بیشتر از نرم‌کننده‌های پارچه روی پنبه استفاده می‌کنند و پشم، پلی‌استر و کتانی بعد از بالاترین میزان استفاده قرار دارند.

در نظرسنجی در مورد انواع لباس‌هایی که پاسخ‌دهندگان از نرم‌کننده‌های پارچه استفاده می‌کردند، تقریباً نیمی از آنها گزارش دادند که در همه انواع لباس‌ها از نرم‌کننده استفاده می‌کنند و بیشترین استفاده در حوله، ملحفه و ژاکت است.

هنگامی که از افرادی که از نرم کننده استفاده نمی کردند پرسیده شد که چرا از این محصولات بیشتر یا اصلا استفاده نمی کنند، نگرانی های محیطی و آلرژیک اغلب ذکر شد. علاوه بر این، افراد غیرکاربر به طور مداوم این باور را گزارش کردند که نرم‌کننده‌های پارچه عملکردی ندارند، یا اینکه عملکرد نامشخص یا غیرضروری است.