پتوی راشل گلبافت موی انسان را نوازش می کند

آیا به دنبال ملافه های جدید هستید اما با انواع مختلف پتوهای موجود در بازار غرق شده اید؟ ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع رایج پتو و مواد پتو، در زیر بخوانید.

در کمترین زمان ممکن می توانید راحت ترین پتوی راشل گلبافت را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

روتختی پتوی ضخیم و لحافی است که اغلب در تمام طول سال روی تخت استفاده می شود. راحت‌کننده‌ها از دو پارچه بزرگ دوخته شده به هم ساخته شده‌اند و با مواد مختلف از گرم‌کننده گرفته تا پنبه سبک پر شده‌اند.

بسته به موادی که روکش شما با آن ساخته شده است، می تواند سنگین وزن و راحت باشد یا قابلیت تنفس داشته باشد و رطوبت را از بین ببرد. بیشتر لحاف ها لحافی هستند، به طوری که پرکننده به طور یکنواخت در سراسر پتو پخش می شود.

وسایل راحتی در الگوها و رنگ‌های متنوعی وجود دارند، بنابراین گزینه‌های عالی برای خواب‌آلودهایی هستند که به دنبال زیباتر کردن اتاق خواب خود هستند.

بسته به چیزی که دوست دارید، ممکن است متوجه شوید که ملافه‌های شما فقط با خشک‌شویی یا شستشوی دستی ظریف هستند، یا می‌توانید پتوی گلبافت را انتخاب کنید که مراقبت از آنها آسان باشد.

به طور مشابه، قیمت پتوی گلبافت متفاوت خواهد بود. شما می توانید ملافه های لوکس (مانند روتختی ضد حساسیت Cozy Earth) یا ملافه های ارزان قیمت را انتخاب کنید.

در مجموع، این گزینه همه کاره تقریباً برای هر خوابی عالی است! اگر مایل به بررسی برخی از آنها هستید، بهترین مقاله ما در سال 2023 را بررسی کنید.

لحاف شباهت زیادی به لحاف دارد و ضخامت های مختلفی نیز دارد. مانند روکش‌ها، ممکن است آنها را با پارچه‌های چوبی، پنبه‌ای، پشمی یا مصنوعی پر کنند.

اما بر خلاف لحاف،پتوی گلبافت برای قرار دادن در روکش لحاف طراحی شده اند. این می تواند مراقبت از شستشو را آسان تر کند، زیرا می توانید فقط روکش را بشویید (بدون نیاز به نگرانی در مورد شستن لحاف سنگین).

با این حال، برخی از خواب‌آوران متوجه می‌شوند که دسته‌های لحاف‌شان در داخل کاور قرار دارد یا تجربه تعویض روکش لحاف را دردسرساز می‌دانند.