پتو سربازی از 100% پنبه ارگانیک گرم، تنفس و نرم برای نوزادان با قیمتی شگفت آور برای سربازان

این پتو گلبافت دو نفره پوشیدنی که از پنبه ارگانیک ساخته شده است که با هر بار شستشو نرم تر می شود، جایگزینی عالی برای پتوهای گشاد سنتی است.

کیسه خواب دارای یک زیپ معکوس برای تعویض سریع پوشک در شب، بدون آستین برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، و طول بسیار زیاد برای دادن فضایی برای لگد زدن و حرکت دادن پاهای نوزادان است. به علاوه، گونی قابل شستشو در ماشین لباسشویی در چندین سایز موجود است.

ابعاد: بین اندازه ها متفاوت است | جنس: 100% پنبه ارگانیک | قیمت در زمان انتشار: 40 دلار

در پتو بافتنی نوزاد به دنبال چه چیزی باشید

مواد

پتوهای نوزاد در انواع مختلفی از مواد موجود هستند، و آنچه برای یک نوزاد بهتر است ممکن است برای دیگری نباشد – چه به دلیل ترجیحات حسی یا آب و هوا. همچنین، برخی از پتوها دارای مواد متعددی برای تجربه متفاوت هستند. هنگام در نظر گرفتن مواد مختلف، قابلیت شستشو را در نظر بگیرید. اگر پتویی محبوب است، باید مرتباً آن را تمیز کنید.

پتو

مواد متداول برای پتوهای کودک عبارتند از:

Muslin: سبک، قابل تنفس و کشسان و انتخابی عالی برای پتوهای قنداقی. مسلین به خوبی شسته می شود و در خشک کن جمع نمی شود.

پشم: برخی از پتو شب نما دارای پشمی هستند که آنها را بسیار گرم می کند و گزینه خوبی برای ماه ها یا آب و هوای سردتر است. پشم اغلب دارای دستورالعمل های مخصوص شستشو و/یا خشک کردن است.

پنبه / پنبه ارگانیک: نرم، هوا، بادوام و معمولاً برای پوست حساس نوزاد بی خطر است. پنبه را معمولاً می‌توان بدون مشکل در ماشین شست و خشک کرد و باعث می‌شود که یک روز عالی داشته باشید

پتو بچه

پشم گوسفند: بسیار نرم و گرم با بافتی کمی نوک دار. این پارچه مخصوصاً برای ماه‌های سردتر یا آب و هوای سردتر است، و لزوماً برای ماه‌های گرم‌تر نیز خیلی سنگین نیست. فقط نسبت به سایر گزینه ها تنفس کمتری دارد. فلیس برای پتو سربازی کالسکه ایده آل است.

  • منابع:
    1. The 8 Best Baby Blankets of 2022
  • تبلیغات: 
    1. مشاوران ایزوگام در زمینه تخصصی
    2. جواهرات ظریفی که با هر لباسی ست می شوند
    3. یک سال بخور نون و تره، یک عمر بخور نون و کره
    4. کره شمالی توانسته به دانش تولید پالتو های نامرئی کننده برسند