پسری با ست ماشین اسباب بازی دروازه فوتبال درست کرد

یکی دو تا ماشین اسباب بازی سریع ده شد و بعد بیست شد و حالا آنقدر ماشین داریم که به سختی جا برای نگهداریشان داریم! در طول سال‌ها، مجموعه ست ماشین اسباب بازی در حال گسترش ما مورد علاقه هر چهار فرزند ما بوده است.

در حال حاضر کوچک‌ترین ما، نوح سه ساله، کاملاً شیفته آنها است! ماشین‌ها اسباب‌بازی ساده، ارزان و در دسترس هستند و می‌توان از آنها به طرق مختلف استفاده کرد.

در اینجا شش روش مورد علاقه ما برای بازی آورده شده است.شن و ماسه برای ساختن جاده ها، یا برای برداشتن و تخلیه عالی است.

ماشین‌ها را با ماسه و برخی مواد طبیعی دیگر (سنگ‌ها، شاخه‌های برگ‌دار کوچک، دانه‌های بذر و غیره) در گودال ماسه یا یک سینی شن برای بازی‌های دنیای کوچک سرگرم‌کننده ترکیب کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک تکه مقوا بزرگ با یک خط شروع و یک خط پایان است. جایی برای استراحت در یک انتهای سطح شیب دار برای ایجاد شیب پیدا کنید و آماده مسابقه هستید.

مسابقه دو، سه یا شش ماشین در یک زمان! با ساختن یک دیوار بلوک برای شکستن آنها کمی هیجان بیشتری به آن اضافه کنید!یک تونل ساده با تا کردن لبه های کوتاه یک تکه کاغذ A4 (یا به اندازه حرف) روی حدود یک سانتی متر درست کنید.

یکی از لبه های تا شده را به زمین بچسبانید و سپس کاغذ را به آرامی به شکل تونلی در بیاورید و لبه تا شده دیگر را به زمین بچسبانید.

بوق بوق! آیا به لطف علاقه کودک نوپایتان به ماشین های اسباب بازی، خود را در این صفحه پیدا کرده اید؟ تو تنها نیستی. من یک پدر و مادر در همان باشگاه هستم.

خوشبختانه، وسواس به ماشین های اسباب بازی می تواند برای کودکان نوپا مفید باشد. درسته! پیش بروید و این مقاله را مرور کنید و یک ماشین اسباب بازی جدید برای کودک نوپای خود بیابید، بدون گناه.