پیرمردی چسب سیلیکون لامپ ال ای دی در صندوقچه خاطراتش پنهان کرد

سیستم های چسب سیلیکون لامپ ال ای دی صنعتی پرکاربردترین راه حل ها در بسیاری از کاربردهای آب بندی هستند. پردازش و اعمال آنها آسان است و همچنین مزایای متعدد دیگری نیز دارد

. علاوه بر این، آنها همه کاره هستند و به مهر و موم های محکم، لاستیکی مانند و ضد آب تبدیل می شوند. کاربردها از کار دریایی و ساخت و ساز عمومی گرفته تا واشر موتور در صنعت خودرو و کاربردهای تعمیر و نگهداری صنعتی متفاوت است.

درزگیرهای سیلیکونی به طور کلی در برابر مواد شیمیایی، رطوبت و هوا مقاوم هستند و برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب هستند. اما بهترین درزگیر سیلیکونی چیست؟

این بستگی به نیازهای خاص پروژه دارد. در اینجا انواع درزگیر سیلیکونی را خواهید یافت. توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که درزگیرهای سیلیکونی را برای مطابقت با نیازهای یک برنامه خاص تغییر دهید.

چسب ها و درزگیرهای سیلیکونی حساس به فشار با فشار بسیار کمی به اکثر سطوح می چسبند و چسبندگی خود را حفظ می کنند. آنها پیوندهای ویسکوالاستیک را تشکیل می دهند که به طور تهاجمی و دائمی چسبنده هستند و بدون نیاز به فشار بیش از انگشت یا دست می چسبند.

چسب های سیلیکونی قابل درمان EB از تابش پرتو الکترونی برای پخت یا شروع عمل آوری استفاده می کنند. پرتو الکترونی می تواند از طریق موادی که در برابر نور UV مات هستند نفوذ کند.

رزین‌های واکنش‌پذیر با رطوبت، چسب‌ها و درزگیرهای سیلیکونی تک جزئی هستند. آن‌ها مانند چسب‌های ذوب داغ اعمال می‌شوند تا زمانی که رزین با رطوبت واکنش نشان دهد تا اتصال عرضی و پلیمریزه شود و در نتیجه یک ماده پخته شود.

برخی از چسب ها و درزگیرهای سیلیکونی (سیانواکریلات ها) نیز از واکنش با رطوبت یا آب برای پخت استفاده می کنند.

چسب های سیلیکونی ترموست و درزگیرهای سیلیکونی رزین های پلیمری متقاطع هستند که با استفاده از گرما یا گرما و فشار پخت می شوند. رزین های گرماسخت پخته شده ذوب نمی شوند و در هنگام گرم شدن جریان پیدا نمی کنند، اما ممکن است نرم شوند.

لاستیک های سیلیکونی RTV مواد ولکانیزه کننده در دمای اتاق هستند. عامل ولکانیزاسیون یک ترکیب یا کاتالیزور اتصال عرضی است. گوگرد عامل ولکانیزاسیون سنتی است که با لاستیک طبیعی استفاده می شود.

سیلیکون ها از رطوبت، اسید استیک و سایر ترکیبات به عنوان عوامل پخت استفاده می کنند.