چرم پایی برای فضانوردان دردسر ساز شد

می توان فرض کرد که همه می دانند چرم پایی چیست و اکثر ما حداقل یک لباس یا لوازم جانبی داریم که از چرم ساخته شده است. چرم که از پوست حیوانات به دست می‌آید.

یکی از قدیمی‌ترین مواد شناخته شده برای بشر است و برای ساخت لباس، کفش، لوازم جانبی، مبلمان و انواع دیگر محصولات استفاده می‌شود. چرم از لباس‌های قدیمی گرفته تا بخش مهمی از سبک‌های گروه‌های فتیش، گروه‌های گوتیک و راک، راه درازی را پیموده است.

چرم از چه ساخته شده است؟ چرم از دباغی پوست حیوانات به دست می آید. حیواناتی که بیشترین استفاده را دارند گاو، گوسفند، بز و خوک هستند.

از پوست اسب برای ساختن چرم بادوام مانند “شل کوردوان” استفاده می شود که در ساخت کفش های گران قیمت استفاده می شود. به دلیل روکش آینه مانند و خاصیت ضد چروک آن ارزشمند است.

از پوست بره، گوزن و گوزن برای ساختن چرم لباس های گران قیمت استفاده می شود. پوست خزندگان به دست آمده از تمساح ها، تمساح ها و مارها به دلیل الگوها و مقیاس های متمایزشان قیمت گذاری می شوند.

از چرم کانگورو برای ساخت شلاق گاو نر استفاده می شود. جسه شاهین، کفش فوتبال و وسایل موتور سیکلت، زیرا قوی، سبک و مقاوم در برابر سایش است. محبوبیت چرم شترمرغ نیز به دلیل الگوی “غازی” آن در حال افزایش است.

برای اثاثه یا لوازم داخلی، کفش، لوازم جانبی، لباس و غیره استفاده می شود. در تایلند، چرم Stingray برای کیف پول و کمربند استفاده می شود زیرا سخت و بادوام است.

پوست حیوانات از دوران پارینه سنگی برای ساخت لباس و لوازم جانبی استفاده می شده است. همه ما در مورد “مرد اولیه” خوانده ایم که حیوانات وحشی را برای غذا شکار می کرد و از پوست آنها برای پوشاندن خود استفاده می کرد.