چرم گاوی الگانت مانع بستن مرز مهران شد

یک لباس چرمی زیبا قبل از هر چیز یک چرم خوب و با کیفیت است.

انواع مختلفی از چرم گاوی الگانت به همان اندازه وجود دارد. بنابراین، تمام این تکینگی ها منجر به فرقه های مختلف این ماده طبیعی نجیب می شود.چرم ناپا چرم تمام دانه است.

این چرم برای به دست آوردن ظاهری منعطف، صاف و یکپارچه، سطح کار شده و رنگدانه شده است. این درمان است که امکان منظم کردن دانه را فراهم می کند.
این پوشش به اصطلاح ناپا برای انواع پوست حیوانات مانند بره، گوساله، گوسفند یا حتی بز صرف نظر از نوع دباغی، مواد معدنی یا گیاهی کاربرد دارد. چرم ناپا رایج ترین است.


این یک چرم درجه یک با کیفیت بسیار خوب است که برای انواع مصارف مانند لباس، پوشش خودرو، کفش یا حتی کالاهای چرمی در نظر گرفته شده است.چرم ناپا اصطلاحی است که شامل چرم های به اصطلاح صاف می شود.

بنابراین با ظاهر صاف، بدون لاک، بدون پوشش و بدون دانه متمایز می شود. در لمس، چرم ناپا بسیار انعطاف پذیر و ظریف است.چرم ناپا مطمئناً انعطاف پذیر است اما به همان اندازه مقاوم است.

یک درمان سطحی محافظ با غوطه وری روی پوست ها اعمال می شود تا آنها را قادر می سازد در برابر آفتاب و آب و هوای بد مقاومت کنند. طبق تعریف، چرم ناپا بسیار ظریف است.

بنابراین نسبت به وظایف و گذر زمان حساس تر و آسیب پذیرتر است. با گذشت زمان تمایل به سبک شدن دارد. برای اینکه تا حد امکان دست نخورده بماند، باید حدود دو بار در سال نگهداری شود.

چرم یک ماده طبیعی است و نیازی به نگهداری روزانه ندارد. با این حال، ضروری است که چرم ناپا را در ابتدای هر فصل با شیر مغذی تغذیه کنید تا لطافت، درخشندگی و رنگ آن حفظ شود.

به این ترتیب با گذشت زمان و سایش مقاومت آن افزایش می یابد. بدون نگهداری منظم، چرم مانند پوست شما سفت می شود یا حتی ترک می خورد.