چمن مصنوعی ترک منجر به فوت بازیکن فوتبالیست شد

چمن مصنوعی ترک تنها امکان سبز کردن بالکن، تراس یا تراس پشت بام (روف تاپ) است. این سطوح خارجی باید جامد باشند (دال های بتنی یا سیمانی). در این شرایط، مصنوعی یک کفپوش جایگزین برای پارکت یا کف کاشی خواهد بود.

برای این نوع کاربرد، می توانید به فرش نزدیک شوید یا کارت رئالیسم را بازی کنید. همچنین می توان رنگ روشن را انتخاب کرد: صورتی، نارنجی، قرمز، آبی، فیروزه ای! یا اگر دوست دارید چرا خاکستری نیست.

به یاد داشته باشید: یک چمن مصنوعی مقاوم در برابر لگدمال شدن و گرما (که در هوای گرم در دال و پلاستیک جمع می شود) انتخاب کنید. هنگام تخمگذار، مطمئن شوید که رول های چمن مصنوعی مانع از تخلیه آب باران نمی شود.

برای یک پروژه فضای سبز خصوصی یا عمومی، حیاط خانه شما یا یک باغ کوچک شهری. آنچه ما از یک چمن مصنوعی می خواهیم، ​​در این موارد، داشتن زیبایی شناسی است که به یک گیاه طبیعی نزدیکتر است. تا نزدیک شدن به ترومپ لوئیل باید شکل، جنبه، لمس داشته باشد.

به یاد داشته باشید: به ضخامت، زیبایی شناسی (ترکیب رنگ ها)، حافظه شکل و تراکم توجه کنید. پارامترهای بسیار زیادی که اثر واقعی تر از زندگی را تضمین می کند.

چمن مصنوعی داخلی کاربردهای بسیار متفاوتی را پوشش می دهد. ممکن است فردی این ایده را داشته باشد که به جای فرش، آن را به دکوراسیون اتاقی در خانه یا آپارتمان تبدیل کند. حرفه ای یک دفتر، یک مغازه، یک رستوران یا حتی پاسیو یک هتل لباس می پوشد.

در یک غرفه در یک نمایشگاه رویداد، نمایشگاه یا به سادگی یک منطقه پذیرایی عمومی، استفاده دوباره متفاوت خواهد بود. باز هم، نیازی به چسبیدن به رنگ سبز نیست. تمام جسارت های رنگی ممکن است!