چند نکته در ارتباط با وابستگی نوزادان به پتوی پدر و مادر و دل کندن سربازان از پتو های گرم و رفتن به میدان جنگ

نکات والدینی برای دلبستگی فرزند شما به یک شی راحت در اینجا چند نکته در مورد پتو گلبافت دو نفره های امنیتی و سایر اشیاء امنیتی وجود دارد:

اشیاء امنیتی اغلب بین 8 تا 12 ماه استفاده می شوند.

اگر متوجه شدید که فرزند خردسال شما شروع به چسبیدن به یک شی امنیتی کرده است، ممکن است بخواهید یکی دیگر را بخرید تا زمانی که دیگری نیاز به شستشو دارد، یکی را تعویض کنید. اما زیاد منتظر نمانید وگرنه مدل جدید حس و حال اصلی را نخواهد داشت.

البته، تمام احتیاطات در مورد نخوابیدن با پتو بافتنی نوزاد نوزاد به دلیل خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) اعمال می شود. تا 12 ماهگی هیچ پتو یا اسباب بازی نرم در اطراف نوزاد در گهواره یا تخت خانواده مجاز نیست.
بهترین سن برای حذف تدریجی این موارد وجود ندارد، اما برخی از والدین احساس می کنند که انتقال از کودک نوپا به پیش دبستانی (حدود سه سالگی) ممکن است زمان خوبی باشد.

پتو

هنگام حذف تدریجی اشیاء انتقال، از یک رویکرد تدریجی استفاده کنید. بیایید در حین بازی، پتوی شما را به مدت 10 دقیقه روی قفسه بگذاریم. به تدریج مدت دور بودن پتوی امنیتی را افزایش دهید.

هرگز کودک را به خاطر داشتن یک شی امنیتی مسخره یا شرمنده نکنید. و بدون اینکه به فرزندتان بگویید آن را دور نیندازید.

حامی باشید و در مورد کاری که انجام می دهید صحبت کنید. سعی کنید بگویید: «می‌بینم که بره شکم پرت را همیشه همراهت نداری. وقتی به پیش دبستانی می روید، سعی می کنیم بره شما را در خانه بگذارید. امروز، بیایید سعی کنیم وقتی به زمین بازی می رویم آن را در خانه بگذاریم. ما نمی‌خواهیم بره شما کثیف شود.»

Owen اثر کوین هنکس یک کتاب کودکان است که برنده افتخار Caldecott شد. اوون یک موش با پتو شب نما ایمنی است و این کتاب داستان نحوه برخورد عاشقانه خانواده‌اش با این موضوع را روایت می‌کند. شما و فرزندتان ممکن است از این کتاب با هم لذت ببرید.

اشیاء امنیتی را به عنوان نشانه ای از انعطاف پذیری و مکانیسم های مقابله ای فرزندتان ببینید. در حالی که نگران این هستیم که فرزندانمان برای همیشه به پتو سربازی خاص یا شی مورد علاقه خود نیاز داشته باشند، این بسیار بعید است. در عین حال، حمایت کنید و به یاد داشته باشید که این اشیاء انتقالی در بسیاری از کودکان و بسیاری از نسل‌ها رایج هستند.

  • منابع:
    1. Security Blankets: Transitional Objects & Development
  • تبلیغات: 
    1. پزشکان برای درمان بیماری خطرناک پوستی شامپو را توصیه می کنند
    2. پرورش درخت بادام هندی در مناطق شهر میامی
    3. فناوری پزشکی چگونه کار می کند
    4. زمانی که انگشتر نامزدی برای اولین بار استفاده شد