کودکان با لنت ترمز بوش 206 در کوچه والیبال بازی می کنند

لنت ترمز بوش 206 عناصر مهمی از سیستم ترمز هستند که ایمنی همه کاربران جاده به آن بستگی دارد. بنابراین، شما باید با مسئولیت پذیری انتخاب خود را انجام دهید. ما به شما خواهیم گفت وقتی می خواهید چیزی بخرید به دنبال چه چیزی باشید.

لنت ترمز از یک صفحه پشتی و یک لنت اضافی تشکیل شده است و می توان از بیش از ده جزء برای ساخت آنها استفاده کرد.

ترکیب لنت های ترمز نیمه فلزی حداقل 65 درصد فلز را شامل می شود. 35 درصد باقیمانده مخلوطی از گرافیت و مواد معدنی است. مزیت این نوع لنت توانایی آن در حفظ گرما به طور موثر و عیب آن سختی بیش از حد آن است که منجر به سایش زود هنگام دیسک ترمز می شود.

لنت ترمز آلیاژی از مواد آلی با افزودن فلز (بیش از 30٪) ساخته شده است. آنها مقاومت حرارتی خوبی دارند و ترمز کارآمدتری را تضمین می کنند. قیمت آنها تقریبا دو برابر لنت های نیمه فلزی است

کولار، شیشه و کربن مواد پایه برای ساخت لنت ترمز ارگانیک هستند.ترکیب این اجزا شامل بیش از 15 درصد فلز نیست. آنها نرم و بسیار بی صدا هستند و به گونه ای طراحی شده اند که نسبت به انواع دیگر لنت ها دوام بیشتری داشته باشند، بنابراین برای سوارکاران تهاجمی مناسب نیستند.

ترکیب لنت های ترمز سرامیکی شامل الیاف سرامیکی، لاستیک مصنوعی و فلزات غیر آهنی است. این لنت ها ضریب اصطکاک ثابتی را ارائه می دهند و کمتر فرسوده می شوند. آنها بهترین انتخاب برای سبک های رانندگی اسپرت هستند. آنها نسبت به سایر انواع لنت ترمز گران تر هستند.

لنت های ترمز از یک صفحه نگهدارنده و یک لنت اصطکاکی ساخته می شوند که برای ساخت آن می توان از بیش از 10 جزء استفاده کرد.

ترکیب لنت های ترمز نیمه فلزی حداقل 65 درصد فلز را شامل می شود. باقیمانده 35% مخلوطی از گرافیت و مواد معدنی است. مزیت این نوع لنت قابلیت انتقال حرارت به خوبی است، عیب آن سختی بیش از حد آن است که منجر به سایش زودرس دیسک ترمز می شود.

لنت ترمز کم فولاد از مواد آلی با افزودن فلز (بیش از 30٪) ساخته شده است. آنها هدایت حرارتی خوبی دارند و در هنگام ترمزگیری کارایی بیشتری را ارائه می دهند. قیمت آنها تقریبا دو برابر لنت های نیمه فلزی است.