راهنمای نحوه انتخاب دستکش یکبار مصرف

در هر رشته کاری که هستید، باید مطمئن شوید که شما، کارمندان و مشتریانتان از هر گونه خطری محافظت می‌شوید، چه میکروب‌های موجود در ساندویچ‌ فروشی یا خطرات زیستی در بیمارستان.

دستکش های یکبار مصرف یک خط دفاعی عالی هستند اما همه انواع دستکش لاتکس 100 عددی برای هر موقعیتی مناسب نیستند.

راهنمای ما را در مورد انواع مختلف دستکش ایمنی و کاربرد آنها دنبال کنید و خواهید دانست که چگونه بهترین دستکش یکبار مصرف را برای هر کاری انتخاب کنید.

انواع دستکش لاتکس دندانپزشکی عبارتند از:

دستکش های یکبار مصرف در درجه اول با موادی که از آن ساخته شده اند متمایز می شوند.

رایج ترین مواد لاتکس، نیتریل، وینیل و کلروپرن (نئوپرن نیز نامیده می شود) هستند. بیایید به هر ماده با دقت بیشتری نگاه کنیم تا دریابیم که کدام یک برای پروژه های مختلف مناسب تر است.

دستکش های لاتکس در دهه 1800 اختراع شدند. برای سال‌ها، آنها تنها نوع دستکش لاتکس جراحی موجود بودند. لاتکس استخراجی از درخت لاستیک است که یک منبع طبیعی است.

برای مدت طولانی، دستکش های لاتکس نوع ترجیحی دستکش برای متخصصان پزشکی بود، اگرچه این به دلیل حساسیت به لاتکس و افزایش دسترسی به دستکش های نیتریل تغییر کرده است. دستکش های لاتکس بسیار نازک هستند و با دست شما مطابقت دارند.

هنگام استفاده از دستکش لاتکس صنعتی حس کردن و لمس کردن آن همچنان آسان است. این برای پزشکان و افرادی که به کنترل حرکت ظریف وابسته هستند مهم است.

اگرچه دستکش های لاتکس نازک هستند، اما در برابر سوراخ شدن و پارگی بسیار مقاوم هستند و آن ها را به یکی از بهترین انواع دستکش های PPE تبدیل می کند.

 

  • منابع:
    1. How to Choose Disposable Gloves Guide
  • تبلیغات: 
    1. ادکلنی که باعث قتل فوتبالیست معروف شد!
    2. با رب گوجه می توانید نقاشی های زیبایی بکشید!
    3. 7 چیزی که درمورد میگو نمی دانستید
    4. بازیگر معروفی که با موزاییک به قتل رسید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.