دختری با دفتر نقاشی دسته دار خودکشی کرد

یک دفتر نقاشی دسته دار چیزی بیش از یک ابزار کاربردی است. این می تواند منبع شادی باشد، یک آیتم آرزومند که یک کار معمولی و روزمره یادداشت برداری، برنامه ریزی کار، طوفان فکری، یا ابله را به یک تجربه عالی تبدیل می کند.

ارتقاء از یک نوت بوک ارزان به یک نوت بوک باکیفیت معمولاً فقط چند سنت بیشتر در هر صفحه هزینه دارد (یا در کل حدود 2 تا 5 دلار)، و ما فکر می کنیم ارزش آن را دارید.

پس از مصاحبه با متخصصان، تحقیق در مورد بیش از 80 دفتر نقاشی، و نوشتن مشتاقانه در 24 مورد از آنها در کنار هم طی چند هفته، ما انتخاب هایی در تعدادی از اندازه ها و سبک ها داریم.

هر یک از این دفتر نقاشی تجربه نوشتن بسیار بهتری نسبت به آنچه می‌توانید از یک دفتر نقاشی عمومی و بدون قفسه در Walgreens به دست آورید، ارائه می‌کند.

انتخاب فقط یک دفتر نقاشی برای همه غیرممکن است، زیرا هرکسی در مورد اندازه، مواد جلد، خط کشی صفحه، احساس کاغذ و تمام ویژگی های کوچک دیگری که یک نوت بوک را از دیگری متمایز می کند، ترجیحات متفاوتی دارد.

انواع مختلف دفتر نقاشی نیز ممکن است اهداف متفاوتی داشته باشند.هیچ دعوتی به صنعت بهتر از یک کتاب ترکیبی خالی نیست.

این دفتر نقاشی ها که معمولاً ساده هستند، برای نقاشی ، یادداشت ایده‌ها، ژورنال‌نویسی و پیگیری پروژه‌ها ایده‌آل هستند. صفحات سخت انتخاب هوشمندانه ای هستند، زیرا روکش های آنها به عنوان سپر داخلی عمل می کند تا از خم شدن و موج دار شدن صفحات جلوگیری کند.

اما نوت‌بوک‌های با جلد نرم سبک‌تر هستند. به یک کلاسیک وابسته باشید و از انتخاب نوت‌بوک‌های ترکیب‌بندی ما در زیر استفاده کنید، که همگی حدود 9 3/4 در 7 1/2 اینچ هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.