پیچ جوش مسی مانع رد شدن آب شهری به رودخانه شد

اگر نمی خواهید به واسطه ها بیش از حد بپردازید فروشنده پیچ جوش مسی راه حل خوبی است.

اگر پیچ را به صورت عمده خریداری کنید، هزینه تولید بستگی به نوع محصول و فلز مورد استفاده در تولید دارد. در ساخت محصولات از فولاد ضد زنگ، برنج و آلیاژهای دیگر استفاده می شود.

در تولیاتی می توانید پیچ ​​هایی را برای طرح ها و اهداف مختلف خریداری کنید. محصولات در طیف گسترده ای برای حل طیف وسیعی از وظایف ارائه می شوند. اتصال دهنده ها به طور فعال در صنایع مختلف استفاده می شوند.

محصولات به طور فعال در ساخت ابزار، در ساخت انواع تجهیزات تکنولوژیکی استفاده می شود. پیچ های مبلمان به طور گسترده ای در ساخت مبلمان به عنوان بند مبلمان استفاده می شود.

طراحی محصولات با یک نخ خارجی و یک میله با سر برای انتقال گشتاور نشان داده شده است. برای اتصال با مهره و سوراخ رزوه ای استفاده می شود.

سر پیچ برای فشار دادن قطعاتی که قرار است به هم متصل شوند استفاده می شود.پیچ های جوشکاری تخلیه خازنی امکان پرداخت زیبایی و کیفیت را فراهم می کند.

برای قطعاتی که به دلیل الزامات زیبایی شناختی یا عملکردی نباید سوراخ شوند اعمال می شود. اتصال یا مونتاژ قطعات را تسهیل می کند. مجموعه هایی که باید از چرخش خود پیچ ​​جلوگیری کنند.

قرار دادن آن ساده و سریع است. قطعه را با باقی مانده آلوده نمی کند. استحکام کششی خوب برای قرار دادن قطعه پایه نیازی به سوراخکاری نیست. خط استاندارد در M3، M4، M5، M6 و M8. برای اقدامات دیگر مشورت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.