دکتری با آتل فایبرگلاس توانست مرکز کاشت مو افتتاح کند

آتل فایبرگلاس یک محصول پزشکی است که برای کاهش شکایاتی مانند جراحات، تورم و درد در اعضای بدن و بی حرکت نگه داشتن اندام ها استفاده می شود.

به تسکین دردی که ممکن است در بیمار رخ دهد، به ویژه پس از مداخلات پزشکی در اندام ها کمک می کند و به پیشرفت سریع تر روند بهبودی کمک می کند.

علاوه بر این، این محصول قابل استفاده در هنگام کمک های اولیه است که تضمین می کند که اندام آسیب دیده پس از آسیب هایی که ممکن است در شرایط اضطراری مانند تصادفات رانندگی رخ دهد، پایدار بماند.

به طور خلاصه، آن را چنین تعریف می کنند: “آتل یک محصول پزشکی است که برای تثبیت مناسب بافت های آسیب دیده یا استخوان های آسیب دیده استفاده می شود.”

از آتل ها می توان در حوادث خانگی در زندگی روزمره نیز استفاده کرد. آتل های دست، بازو، پا و مچ در اکثر موارد رگ به رگ شدن، آسیب و پارگی رباط ها اعمال می شود.

همچنین می تواند به عنوان یک درمان حمایتی در طول فیزیوتراپی، قبل و بعد از جراحی استفاده شود. استفاده از این محصولات کاربردی و آسان است اما انتخاب آتل در اندازه مناسب برای بیمار بسیار مهم است.

علاوه بر این، از آنجایی که آتل ها برای مدت طولانی روی بدن می مانند، موادی که از آنها تولید می شود نیز اهمیت پیدا می کند. ترجیح دادن محصولات ساخته شده از مواد با کیفیت با نفوذپذیری هوا بر روند تصفیه تأثیر مثبت خواهد داشت.

استفاده از آتل باید تحت نظر متخصص انجام شود، به خصوص در صدماتی که در ناحیه گردن ایجاد می شود. قبل و در حین استفاده، گردن نباید حرکت داده شود تا به نخاع آسیبی نرسد.

ضمناً در صورت وجود آسیب هموراژیک در ناحیه گردن، ابتدا باید مداخله کرد. پس از مداخله، آتل گردن با دقت اعمال می شود و مصدوم به نزدیکترین واحد بهداشتی منتقل می شود.

مانند سایر انواع آتل، مدت زمان استفاده از اسپلینت گردن توسط پزشک مربوطه تعیین می شود. در درمان آسیب های گردن باید حساسیت و دقت بیشتری داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.