قاتل زنجیره ای با اعتراف به قتل ۵۰میلیارد دلار گرفت

در یکی از زندان های ایترالیا اگر کسی به قتل اعتراف کند به او ۵۰ میلیارد دلار می دهند. افراد بسیاری در صدد کسب این واقعیت بر آمدند تا بفهمند این موضوع صحت دارد یا خیر.

لامپ هالوژن سقفی

لامپهای هالوژنی نوع LED همانطور که از نام آنها پیداست از دیودهای نور افشان تولید شده اند در این طراحی این نمونه از لامپها دیودها در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و زمانی که به آنها جریان الکتریکی برسد از خود نور تولید می کنند. هرچه تعداد دیودهای بکار رفته در لامپ هالوژن سقفی بیشتر باشد میزان نور تولید شده توسط این نمونه از بیشتر خواهد بود.

لامپ هالوژن سقفی

خرید پارچه کتان

میزان کشش پارچه  کتان بسیار زیاد می باشد و از میزان دوام بالایی نسبت  برخوردار می باشند امروزه انواع پارچه های کتان در شکل و اندازه ی متفاوت و دارای الیافی نازک و یا ضخیم تولید می شوند که متناسب با نیاز کاربران به فروش می رسند. شما می توانید متناسب با نیاز خود نسبت به خرید پارچه کتان اقدام نمایید.

خرید پارچه کتان

قیمت گردو

گردو به صورت تازه و خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد که در هر صورت خواص بیشماری داشته و افراد زیادی خواهان استفاده از آن می باشند، زمان رسیدن گردو اواخر تابستان و اوائل پاییز یعنی ‌ماههای شهریور و مهر است که کشاورزان به برداشت آن اقدام می کنند. شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن از قیمت گردو اطلاع یابید.

قیمت گردو

گلاب سه آتیشه کاشان

یکی از شهرهایی که در تولید گلاب نامدار است شهر کاشان می باشد که گلاب سه آتیشه کاشان تولیدی در  آن بسیار محبوب است، این شهر به سرزمین گل و گلاب نیز معروف است، جالب است که بدانید کاشان یکی از شهرهایی است که مرغوب ترین گلاب را در خود دارد و همچنین دارای گلستانهای بسیار وسیع و بزرگی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.